Gå til innhold

Bilforumet.net Springmeet 2003!

Ranger emnet


Marius

Hvilken bane skal vi kjøre på?  

73 stemmer

  1. 1. Hvilken bane skal vi kjøre på?

    • Vålerbanen
      57
    • Ruudskogen
      18
    • Karslskoga
      0


Anbefalte innlegg

Bilforumet.net har tenkt til å arrangere sitt første bane treff.

 

Det vil bli våren 2003 i mai. Spørsmålet er da, hvilken bane vil folk kjøre på? Hvem er best og hvorfor?

 

Kommer til å komme med mere info senere :D:D

 

Denne pollen vil være åpen i 2 uker fra i dag 30/9-02

 

Kom gjerne med forslag om flere baner...

OBS ikke drag baner denne gangen..!

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Som et tillegg til det Famir allerede har nevnt er Vålerbanen en "bedre" bane å kjøre på, med tanke på underlag og utforming. Det blir mer flyt og idealsporkjøring enn på Rudskogen som er for mye rykk og napp etter min mening ;)

 

Støynivået og håndhevelsen av reglene rundt det er jo en annen side, som teller i Ruskogens favør, for årets sesong iaf, men hvordan det blir neste år er vel ikke lett å si.

 

Et godt tiltak uansett, jeg håper dere spør folket her ;) hvis dere trenger hjelp til arrangementet :D

 

 

Så hadde det vært interessant om alle kunne skrive begrunnelsen for sin stemme nedover her, slik at tvilerne tar beslutning på best mulig grunnlag ;)

 

Kort og grei forklaring bare - ingen valgkamp da:D

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vålerbanen, totaltsett diggere bane og kjøre på. liger jo mer "oppi landet" så det blir kortere vei for mange tilreisende.. er ikke no kult og ha på rudskogen hvis det tilsier at mange ikke gidder og komme pga reisevei da.....

 

Bedre plass og stille ut biler osv (bedre område i depot)..

Har også inntrykk av at banen er snillere på bilen enn rudskogen..

 

uansett, kan bli latterlig moro da.. og få samla folka.. MÅ ha kjempegrillfest/party på kvelden da(hvis man har banen en helg), eller kvelden før hvis det bare er en dag(kjipt hvis folk fyller så de ikke får kjøre da ;)

 

Jeg kommer ihvertfall.. det er helt klart...

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg bor nærmest Rudskogen stemmer jeg for Vålerbanen.. Rudskogen forfaller, og det er dårlig plass i områdene rundt. Har ikke vært på Vålerbanen, men hører dere sier det er vennligere der. Dessuten vet jeg at det er mange her inkludert meg som er LEI av Rudskogen. Kjører mer enn gjerne til Vålerbanen for en dag eller helg med forum treff og banekjøring.. :)

1997 Volvo S70 2.0LT

x - 1997 Volvo S70 2.0S

---

1997 Daf XF480 (nå med 550 hk) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

Bilforumet.net har tenkt til å arrangere sitt første bane treff.

 

Det vil bli våren 2003 i mai. Spørsmålet er da, hvilken bane vil folk kjøre på? Hvem er best og hvorfor?

 

At våler er den beste banen å kjøre på er helt klart, det er mye jevnere kjøring..

 

En god unnskyldning til å holde vetten unna og, den støyer sikkert for mye :)

 

Men rudskogen er jo også morsom..

På rudskogen er vel baneleien en del mindre og tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår