Gå til innhold

Bilforumet.net Springmeet 2003!

Ranger emnet


Marius

Hvilken bane skal vi kjøre på?  

73 stemmer

  1. 1. Hvilken bane skal vi kjøre på?

    • Vålerbanen
      57
    • Ruudskogen
      18
    • Karslskoga
      0


Anbefalte innlegg

Våler helt klart!!!!Rudskogen blir aaaaaaltfor langt!!!!!Dessuten så liker jeg Våler bedre,kortere vei for de fleste i Norge,bedre baneanlegg,bedre dekke på banen (Rudskogen eter jo dekk!!) Ser ikke så mange fordelere med Rudskogen egentlig.Den bana begynner å ha sett sine beste dager for mange år siden på mange måter spør du meg.OGSÅ DEN JÆVLA GRUSVEIEN!!!!!!ARRRGH!!!!!Trodde jeg la igjen hele understellet mitt der når jeg var der med Jettaen min,så for meg traversen ligge igjen bak bilen.....da er det LITT bedre på Våler.Asfalt ALL the way......:) :) :) :) :) :) :) :)

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

jeg har også stemt på vålerbanen...ikke at jeg har kjørt på den.

men folk sier ofte a det jeg har hørt at det er en bedre bane...

 

at banen ligger ''midt i kartet' gjør heller igjenting..

da møter det lettere opp folk fra litt andre kanter.

 

denne banen er ikke så publikum vennlig....dårlig med parkeringsplasser i forhold til rudskogen...

 

men hvis vi i bilforumet skal ha et banetreff der, så satser vi på et kr 0 i 0-prosjekt hvis jeg kan kalle det det...hehe...en dag for folket på banen...ikke 20 tusen tilskuere..

sånn som 200sx klubben gjorde det...

 

det var det kuleste treffet jeg har vært på av banetreff til nå.

drag blir noe annet igjen.

ja det kom mange besøkende dit..men dem får heller komme inn gratis hvis vi skulle være så heldig. noe vi vil satse på!

:D :D :D :D :D

bare vi får betalt leie av banen er jo egentlig alt gjort.

 

 

håper å få til dette mot våren....håper det blir mere banetreff som ikke er reine klubb-treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Code-Man

Stemmer nok på våler banen ja.. Det bor jo folk lengere nord en sinnsenkrysset også :p Å det er nok en bedre bane.. ( Å dessuten bor jeg gratis til Spangen.. Ikke sant ?? :D )

 

Uansett bør det være en enkel sak å fikse camping på området fra fredagen hvis man har banen en lørdag, evnt hele tiden fra fredag til søndag hvis man har banen både lørdag og søndag.

 

Jeg kan fikse telt for Ca 40 personer for en meget hyggelig penge ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dee Jay

Dette er toppers gutta! Stemmer på vålerbanen. Tror dere det bare blir råe biler der ute? Har aldri kjørt på bane før, og har veldig lyst til å prøve. Har desverre bare en golf II GL da, og hvis det bare er topp-trimma biler der ute som bare irriterer seg over førstegangsførere så vet jeg ikke...

 

Bare å følge med i speilet og slippe racerne forbi det, ikke noe problem - vi har alle hatt "første gang på bane" opplevelsen og er man ikke nervøs da er det noe galt, men etter noen runder kan jeg love deg smilet går helt rundt hvis du tar av ørene;) Selv en motorsvak Golf kan være like gøy det :D Vålerbanen er fin sånn: sporvalg og fører gjør store utslag selv uten stage 17 trimkit :)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dee Jay

Dette er toppers gutta! Stemmer på vålerbanen. Tror dere det bare blir råe biler der ute? Har aldri kjørt på bane før, og har veldig lyst til å prøve. Har desverre bare en golf II GL da, og hvis det bare er topp-trimma biler der ute som bare irriterer seg over førstegangsførere så vet jeg ikke...

 

Fra tidligere banekjøringer jeg har vært på, både som deltaker, flaggvakt, osv.. må jeg si at det går som regel veldig bra, så lenge man har noen klare regler.

Faktisk har jeg flere ganger observert at biler som golf, og sånt har pressa på biler i svingene, men blitt dratt fra på slettene, for så å presse i svingene igjen..

 

Jeg har også selv opplevd det samme med ascii ( http://Http://www.ascii.no ).

 

Så lenge man prøver å få regulert det på en måte bør det gå greit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på Vålerbanen et par ganger, aldri kjørt(ikke på rudskogen heller). Veldig fornøyd med hvordan det ser ut på våler, helt klart det beste alternativet. Dette sier jeg selv om jeg bor 30min fra Rudskogen og 3 og en halv time fra Våler. Kanskje vi som har langt å kjøre kan ordne en samkjøring slik som vi pleier å gjøre på vag treff på våler? Har begynt å glede meg allerede jeg :D 2003 jo...lenge til det jo :( hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hepp.. Vålerbanen er greit nok.

Når det gjelder kjøring på banen, så kan vi jo prøve å koordinere litt slik at de med værstingbilene kjører sammen, og de med litt mindre gamper kjører sammen. At bilene blir sluppet ut i puljer. Så slipper vi å konstant glane i speilet, liksom.

Hørtes ikke dette ut som en god ide?

Pliis`a.. hehe ;)

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LupoB0Y

Hepp.. Vålerbanen er greit nok.

Når det gjelder kjøring på banen, så kan vi jo prøve å koordinere litt slik at de med værstingbilene kjører sammen, og de med litt mindre gamper kjører sammen. At bilene blir sluppet ut i puljer. Så slipper vi å konstant glane i speilet, liksom.

Hørtes ikke dette ut som en god ide?

Pliis`a.. hehe ;)

 

 

Jajajjaaaaa :D:D *klappe for forslaget*

 

Pliiiiiiiis 'a

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår