The cowboy Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 jeg har noe problemer med PM!! jeg får ikke meldinger som blir sent meg.. og de som sender meg sier at jeg har full inbox.. jeg har 0% jeg.. det den viser meg hvertfall!! hva er i veien..og kan dere fixe på det?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Tømt utboksen din da? Og message tracking.. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mars 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 ser du hva jeg skrev?? DEN ER TOM!! hehe tok og tømte "ingenting" oxo..bare for å være sikker!! er ikke mere å tømme nå!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Skal nok se at det funker nå;) Utboksen bruker av samme lagringskapasitet som innboksen, derfor får du beskjed om full innboks. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mars 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 vi får no se.. hehe.. hadde ikke mere enn 3 meldinger på utbox.. så burde jo ikke vært noe stress!! hehe!! hadde ingen på andre mapper heller.. sletta den ene mappa og..bare for å være sikker!! hehe men..kankke du prøve å sende meg en a?? bare for å sjekke!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Får faktisk full:rolleyes: Du har slettet message tracking også? Hvis du har det oxo, så må du nok høre med en moderator. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mars 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 har sletta alt!! hehe.. og det rare er at der jeg hadde meldinger..der er det tomt og.. så meldinger har bare forduftet!! ikke får jeg mail om at det er fult heller!! er nok en bugg her inne på forumet!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg