zappezopp Skrevet Oktober 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2012 Kan noen forklare meg hva en som jobber på delelager egentlig gjør??, har en viss ide', men håper noen som har erfaring kunne forklart litt og fortalt meg :) Spør siden det kanskje er mulighet for lærlingplass :) (vet ikke om jeg har lagt tråden på rett plass) Siter Signer her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2012 Det går ut på å bestille og legge fram alle nødvendige deler til den datoen som bilen som skal inn er satt opp for Sitte i skranken og ekspedere folk som ønsker å kjøpe deler, også over telefon. Muligens også flere ting som jeg ikke kommer på akkurat nå. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet Oktober 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2012 Startet nettopp i August som lærling på delelager, å så langt så har jeg oppfattet at div oppgaver er -Varemottak (Ta imot vare, og legg de på lager eller skal til en bil som skal på verksted/kunder som skal ha deler) -Kundemottak (Butikk, ekspedere kunder som sagt over etc..) -Finne frem deler som mekanikere trenger til en bil de holder på med.. -mye mer som jeg ikke har begynt med sikkert.. Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg