Kpick Skrevet Oktober 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2012 Hei! Jeg har kjøpt en ny spiller til bilen Pioneer AVH-4400BT og har fra før en Pioneer Avic F320BT spiller og lurer på om det er noen som vet om det er mulig å bruke mikrofonen på Avic spilleren eller om jeg må bruke den som følger med AVH spilleren? Sparer litt arbeid hvis jeg kan bruke den samme siden den allerede er montert :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2012 Du ser vel fort om det er samme pluggen på dem... Er det det så kan du bruke den ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kpick Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2012 Hehe, ja sant nok. Har ikke åpnet esken enda. Kjøpte spilleren her i Tyskland, kr 2500,00 billigere enn hjemme i Norge :-) Får åpne den når jeg kommer hjem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg