Raymand Skrevet Oktober 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2012 Hva er det beste å gjøre før man tar av toppen ang reg reima. Er det best å stille det inn på merkene eller bare demontere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2012 Du stiller den inn på merkene og når du har fått av reima så vrir du veiva et lite stykke tilbake slik at ingen stempler står på toppen, da er du sikker på at du ikke får gjort noe galt. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymand Skrevet November 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2012 uff så da har jeg fått bilen inn i en garasje. Og da jeg begunte å demontere så viste seg det at jeg må ha ny innerskjerm på venstre side og 2 nye lykter da festene hva knekt.. så i morgen skal man stille inn registret og se hva som skjer da og viss det ikke går så tar man av toppen.. Men ser ut for at det mulig blir en ny omega.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 6, 2012 Rapporter Share Skrevet November 6, 2012 Er du sikker på at toppakningen er defekt eller hva er det som er problemet med den? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymand Skrevet November 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2012 prøver å vri om tenningen og da kommet det bare en sluselyd og viss jeg setter den i gir og holder cluthen inne så kommer det en sikkelig rar lyd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 6, 2012 Rapporter Share Skrevet November 6, 2012 Det har jo ikke noe med toppakningen å gjøre. Litt vanskelig å skjønne hva det kan være, men om du har mulighet så ville det vært fint om du kunne lagt ut et lydopptak. Kan være defekt starter for eksempel. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymand Skrevet November 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2012 Får se i morgen hva jeg får til.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymand Skrevet November 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2012 Jaja det viste seg til at motor hadde skjært seg, Så er det noen som trenger deler så er det bare å rop ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg