Hallaise Skrevet Oktober 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2012 Har bestilt meg nye dysespisser til bilen min. Det er en Opel Astra F 93 model 1,7 diesel ( IZUSU motor) . Lurer på om det er noe spes jeg må tenke på i forbindelse med dette. Tenker da på evt moment eller må de nye spissene justeres noe ? Kan jeg gjøre dette selv uten noe spesial utstyr ? Aldri gjort noe slik før, så æ håper at noen kan hjelpe litt her !!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Oktober 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2012 Du MÅ ha dysetesteapparat for å justere åpningstrykket.. Anbefaler bare å skru ut dysene og levere de og spissene til dieselverksted. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallaise Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2012 (endret) Er det noen som vet hvor jeg kan få justert/ montert dyse spissene. Tenke da på i evnt Narvik, Harstad, Tromsø, Bodø traktene eller noen andre plass her nordpå ??? Endret Oktober 30, 2012 av Hallaise Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg