Gå til innhold

Bilen vil ikke starte!

Ranger emnet

XThhX

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nå vil bilen ikke starte igjen...... vi skrudde på alt igjen i går å fikk start på den (men den sto bare å gikk noen få minutt), nå skulle vi ut å kjøre en tur en fikk ikke start på den, men nå holt bilen på å starte på første forsøk. men nå er det akkurat som han ikke har nok strøm på et vis, den "hoster" (eller hva jeg skal kalle det) litt. nå står den på lading for å se om det hjelper. har lest ut feilkoder men ingenting der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja både og, men den skal starte selv om den er defekt. Tror heller på defekt bensinpumpe slik at den går en gang i blandt. Ta av bensinslangen og legg den nedi ei halvlitersflaske men du kjinner den i noen sekunder.

Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk ikke start på bilen i dag igjen. hadde start på bilen igår osv. når jeg skulle ta opp å se på pluggene så var plugghetta fuktig, 1 og 2 var fuktige på den siden har ikke sett på andre siden, det virker som det slår seg nedi der...

Blås rent med trykkluft og prøv igjen.

Har sjekket om bensinpumpen går når du ikke får start?, og fint om du kunne forsatt på den tråden du startet tidligere, lettere å henge med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vann tror jeg som er på de, det lukter ikke noe spesielt. nei har ikke sjekket bensin pumpa, men tror det er vannet(eller hva det nå er) som gjør at den ikke starter. de 2 pluggene har vært fuktige hver gang jeg har sjekket etter når den ikke starter, men det virker som det slår seg på ett vis nedi der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...