Sending Skrevet Oktober 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2012 (endret) Har kjøpt meg en 2006 Transporter T5, som det fulgte med disse felgene i 18" med vinterdekk: http://www.jaagrutieurope.com/wheels.php?cat_nr=1&alb_nr=5&img_nr=327 2 av hjula mangler visst senterring, så jeg kjørte innom min lokale AFL som ikke hadde senterringer som passet, da de ikke solgte felger av samme type. Han mente senterringene måtte være 71,(noe) da han hadde to stk han prøvde på felgene mine, både større og mindre enn 71. Og disse var for små og for store. Finner ikke noe forhandler på nett som selger Jaagruti felger her i Norge, så lurer på om det er noen som veit om et annet sted jeg kan få kjøpt riktige senterringer? Endret Oktober 30, 2012 av Sending Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sending Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2012 Fant denne nå: Jaagruti - Wheels Ser ingen her med 71? Men kan da hende han hos AFL tok feil såklart? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg