Gå til innhold

volvo deler???

Ranger emnet

Vomaz

Anbefalte innlegg

er det noen som har en motor til min 244?? det er org b21a men jeg fikk kjøpt den pga motorhavari... toppen og kammen var gåen.... så jeg satt inn en b19a imidlertidlig... men er interessert i en org b21, eller b23 / b230....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som sagt så har jeg satt inn en b19 i helga... men den vil ikke starte (tror det er gassern) så var den kjørt mellom 350000-400000km så jeg vet ikke om den er vits å ha i så lenge....

jeg har ikke skilt på bilen enda, så det haster ikke med delene...

hvordan stand er b23n?? mye ledninger som mangler?? pris????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen mangler på b23n?? hvordan er den å sett inn i bilen min?? må det nye ledninger til motoren eller kan jeg bare koble på kontakten som er på torpedoveggen?? det var det jeg trengte å gjør på b19... men hvilken pris tenkte du på motoren?? du bor henn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har nå fått høre at jeg kunne få en komplett b21a fra brodern til en kompis av meg... så da blir det motorbytte ijenn, blokka var gåen på motoren jeg sklle få, men jeg har to liggende så det ordner seg nok....

det ble en billig bil på meg det her....

1500,- for en volvo 244 dl 81mod, med skifta baklykter til stortypen, skilt plate, 15" alufelger, turbo instrument, nivåreg bake, +++

så nå trenger jeg bare et slipesett til motoren til sånn ca 500,-... :D

det er kjempe greier å ha kompiser (og foreldrene til de) som kan hjelpe til med deler når det trengs...:)

håper bare å få den ferdig til 1. mai så jeg kan råne stripa med pr nr.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

hmm, jeg har fått tak i delene herifra...

menne toppen jeg fikk var ikke lik den som sto på...

den som sto på motoren hadde endel rørfra her å der og den toppen som ble satt på hadde ikke de rørene/slangene...

hva er rørene til??? det var også en svart boks med noe metall/ membran greier tilkoblet to rør, under eksosmanifoiln, dette var ikke på motoren som toppen var tatt av...

hva skjer hvis man fjerner dette som ikke var på motoren toppen var tatt av....

har hørt at b21 har to forskjellige motoreffekter på sine motorer, en på 100hk og en på 105hk... har rørene å greierne med dette å gjøre???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert pulsair systemet..

Hvis du trenger deler til b21a så har jeg en komplett motor liggendes hjemme, er bare dårlige rammelagre så den banker litt..

Men topp, forgasser, blokk og stort sett alt annet er tipp topp..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har det jeg trenger av motordeler,

men jeg vart usikker på alle rør og slanger som var på min motor, men ikke på motoren jeg tok toppen fra...

hva skal jeg gjøre med rørene og slanger som ikke er tilkoblinger til???

Lenke til kommentar
Del på andre sider