Gå til innhold

Min Golf 2!

Ranger emnet

GolfSport88

Anbefalte innlegg

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bakstolene fra golf 2 er gode, men framstolene har større sidestøtter, samt de er smalere enn disse stolene..

post-57694-13804854615441_thumb.jpg

eneste bilde jeg fant i farta, med du ser hvor stor sidestøtten er... Søstera til dama ville ikke sitte framme i min pga de var fryktelig ubehagelige for hun som er "litt" breiere enn meg.

De stolene du har liker jeg bedre, hadde slike i passaten og de er mye mer behagelige, ikke like mye sidestøtte men nok allikevel...

Btw, svart skokrem til ca 20,- på Kiwi funker bra til å behandle setene med, farger ikke av på klær og gir en fin holdbar finish på setene;)

Endret av Renax

-Passat 90 mod 1,8l [bruksbil]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Lite som skjer her for tiden, men noe har skjedd! :) Har handlet meg en delebil ;) det er en 1,8liter med kvasskam og weberforgasser, og plan er og overhalle denne, og sette den i bilen min :) så dette begynner jeg med ganske snart!

Men, etter som mine behov endre seg, så har jeg egentlig bruk for en 4x4 og stasjonsvogn :( Så da har jeg et spørsmål! Hva Vil dere tro denne bilen er værd? er den mest værd med 1,8 liter eller med 1,6? minuset jeg synes med den 1,8litern er jo at forgasseren er enklere, og da er det jo manuell shoke på, men er jo litt mer futt i den! :) og original motor følger jo selvsakt med! :)

Men hva tenker dere? selge med original motor i, og 1,8litern med, eller omvendt?

Og hvordan prisklasse tror dere vi snakker om? Eller er det noen som vet noen som er ute etter en kanon tøff golf?

Fint med svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eu godkjent med godkjent senk, 1,8l med kvasskam og webergasser tipper jeg fra 15-20k, Jeg (som ikke kjøper biler om jeg ikke synes jeg får de grisebillig) hadde fint gitt et bud på 12-15, alt etter hvordan den ser ut når man faktisk ser på den, mange biler som er fine men at man får et ennet intrykk når man ser på den...

Ganske sikker på at du får mest for den med 1,8l, 1,6'en er for lat for en slik bil...

-Passat 90 mod 1,8l [bruksbil]

Lenke til kommentar
Del på andre sider