Gå til innhold

Min Golf 2!

Ranger emnet

GolfSport88

Anbefalte innlegg

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bredderen framme er nokk støv og plast-biter, så lite å fikse på :/ har ikke lakt merke til noen andre som har disse. Akkurat nå har døgnet for lite timer til at jeg kan sette meg ned å leite, men skal se da ting begynner å roe seg. Men tror løsningen blir å støype i glassfiber, å bruke venstre side som mal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det kan jeg nok tro :)

Da har jeg hentet meg en 1990 wv golf 2 delebil. Dette er en 1,6 TD med motorhavvari, fra denne skal jeg ta dører og framskjerm :) Om A- eller B-stolpene er bøyd på min, prøver jeg og ta de fra denne bilen også :)

Imorgen får jeg hjem min bil, og får kjørt den inn i garasjen :) kan sikkert legge ut noen bilder om noen vil se ;) så er planen å bygge den opp, å lakkere, og ha den klar til sommeren. Blir sikkert litt mer som blir gjort, enn bare å rette siden :) litt små stæsh å styling blir det fort :) Så følg med! skal holde dere oppdatert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg begynt sånn smått! Fådd bilen hjem, og begynt å demontert innvendig i dørene, og vindu + vinduslister. Planen er å få av dørene og skjermen, og så se om det eventuelt er noe mer som er skjevt, før jeg begynner med tilpassing og oppbygging :)

Slenger med litt bilder av bilen slik den var før jeg demonterte :) Hiver også på et bilde av delehauen ;)

post-70206-13804854678178_thumb.jpg

post-70206-13804854678277_thumb.jpg

post-70206-1380485467832_thumb.jpg

post-70206-13804854678407_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om folk har tips til tøffe deler/detaljer til golf 2, så tar jeg imot det med stor takk :) Da gjelder det ALT, både styling, finish, og generelle råd/tips til og få en tøff å spesiell golf :) Bilder av mk2'ere som viser litt tips blir og satt pris på! ;) FØLG MED!!

Bilde av en tøff golf: http://www.bilforumet.no/attachments/golf-2/34593d1351714518-min-golf-2-p1000043.jpg

det jeg ville gjort anderledes er siden du nå har knust speilet, knus det andre også å sett på orginale, og så noen "normale" røde og svarte baklamper. og helsvart grill.

Det er hele lista mi, så har du en meget tøff golf:)

-Passat 90 mod 1,8l [bruksbil]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ;) det var en gang ja.. :)

Blir å teste med orginale speil ja, men synes de blir for firkantet :/ Men skal teste :) Baklamper blir det sikkert etterhvert ja, har fådd tak i nån med ledd lys, så får teste disse etterhvert :)

Har å tenkt tanken med helsvart grill, men tanken har bare slådd meg at det kansje blir for mye svart? og for kjedelig? :P men får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider