rekord 2,2 Skrevet Oktober 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2012 Hei, kjøpte splitter nye vinterdekk til min bil for et par måneder siden, så kom vinteren: Jeg kjørte ned en bakke hvor det var isete og litt svingete med min e39 523i 1996 mod. hvergang jeg trådde så vitt det var på bremsene så begynte ræva på bilen og slenge. Kan det være bremsene som går på for mye bak? lastavhengeventil? Noe kjent problem? Litt ekkelt på vinteren... Siter opel rekord 2,2i 1986 audi 100 2.0e 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 1, 2012 Rapporter Share Skrevet November 1, 2012 Skal være abs på bilen din. Sjekk at den virker som den skal. Er det ruglete is kan det godt være st bakhjulene følger spor i isen og at dette vil få bakenden til å gå litt hit og dit. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg