Shaka Skrevet November 1, 2012 Rapporter Share Skrevet November 1, 2012 Hei! Jeg har en 307sw som stort sett fungerer greit. Den har litt vill vindusviskerelektronikk på vinterstid, men det har vi blitt vant til. Det nye nå er klapring fra ventilene, og den er skikkelig framtredende. Er det noen som har erfaring med dette? Er det mekaniske eller hydrauliske ventiler på bilen? Er det hydrauliske kan jo et oljeskift gjøre mye har jeg latt meg fortelle:) Takker for alle svar! Esp1 Siter Pioner Audiobahn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 1, 2012 Rapporter Share Skrevet November 1, 2012 Første jeg ville gjort var å skifte til skikkelig olje for å se om det blir borte og sjekk at det er nok olje på den. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaka Skrevet November 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2012 Takker for svar! Olja er sjekka og det mangler i allefall ikke. Oljeskift er neste Siter Pioner Audiobahn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg