ChristofferRudi Skrevet November 2, 2012 Rapporter Share Skrevet November 2, 2012 Hei! Jeg har nylig kjøpt min første bil, som ble en Toyota Celica 2002 modell og har lyst å investere i et greit anlegg til bilen. Det jeg hører på av musikk er vel egentlig alt mulig, men hardstyle er en stor favoritt - I bilen fra før sitter det en Pioneer AVIC-F320BT spiller. Det jeg er er ute etter er vel egentlig en grei subwoofer, tror høyttalerne som sitter i bilen er greie nok, men vil ha en sterk nok forsterker slik at jeg har muligheten til å sette inn noen høyttalere med tiden. Når det kommer til prisklasse har jeg ikke lyst og bruke så alt for mye på dette, er kun interessert i å ha noe bedre enn helt standard. Jeg har sett litt på JBL GT5-1204BR og JBL GTO752 (Jeg har ikke sjekket om dette passer med spilleren jeg har foreløpig). Tror dere dette er greit å starte med, eller er det noe annet og anbefale til rundt samme pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet November 2, 2012 Rapporter Share Skrevet November 2, 2012 Om du har planer om å bytte ut de originale høytalerne i bilen ettervært så kanskje vurdere en 5- kanals forsterker? Da har du også en forsterker klar da du skal bytte ut de høytalerne. Tror dere dette er greit å starte med, eller er det noe annet og anbefale til rundt samme pris? Ja, er greie høytalere. Brukte et sett med JBL før. De lagde jo lyd fra seg, men finnes så klart bedre alternativer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferRudi Skrevet November 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2012 Om du har planer om å bytte ut de originale høytalerne i bilen ettervært så kanskje vurdere en 5- kanals forsterker? Da har du også en forsterker klar da du skal bytte ut de høytalerne. Ja, er greie høytalere. Brukte et sett med JBL før. De lagde jo lyd fra seg, men finnes så klart bedre alternativer :) Jeg skjønner. Har du noen tips til en 5-kanals forsterker og eventuelt noen bedre alternativer til bass, i noe samme prisklasse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 2, 2012 Rapporter Share Skrevet November 2, 2012 Du må ha forsterker til den suben da... Den forsterkeren du linker til er for svak ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferRudi Skrevet November 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2012 Du må ha forsterker til den suben da... Den forsterkeren du linker til er for svak ;) Ah, har som sagt ikke mye peiling på dette, hadde satt pris på om dere kunne kommet med forslag til bass og forsterker, gjerne noe som ser til tøft ut i bagasjerommet ;-) Gjør ikke noe om det kommer noe over prisen til det jeg linket til tidligere eventuelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 2, 2012 Rapporter Share Skrevet November 2, 2012 Det finnes få kasser med en 12" så er så billig, og alikevel bra i forhold til pris, så gå for den kassa, og du kan jo kjøpe forsterkeren også og bruke den til fronthøyttalere. Så kan du jo evt kjøpe denne til suben: SoundMagus SC2000.1 - Ljudia - Multimedia Hemelektronik Karaoke PA anläggning DJ utrustning Ljus utrustning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferRudi Skrevet November 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2012 Det finnes få kasser med en 12" så er så billig, og alikevel bra i forhold til pris, så gå for den kassa, og du kan jo kjøpe forsterkeren også og bruke den til fronthøyttalere. Så kan du jo evt kjøpe denne til suben: SoundMagus SC2000.1 - Ljudia - Multimedia Hemelektronik Karaoke PA anläggning DJ utrustning Ljus utrustning Jeg skjønner, hm. Har du forslag til en grei forsterker til den suben, som man også kan koble to høytallere eller fler på etterhvert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 3, 2012 Rapporter Share Skrevet November 3, 2012 Da blir det litt dyrere for å få nok effekt, men denne gjør susen: Gladen XL 250c4 - Autodesign AS Evt denne: http://autodesign.g5.nsn.no/forsterkere/dynabel/dynabel-bf0756-4x75-2x200-watt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg