EsHernes Skrevet November 2, 2012 Rapporter Share Skrevet November 2, 2012 Hei! Trenger hjelp til noe her, gasspjeldet henger litt ijen etter at jeg har gitt gass, snakk om mye gass nå, å hvis jeg clutcher rett etter at jeg har slippet gassen, så henger gassen litt ijen etterpå.. noen som har vært borti det samme problemet? (ps er elektronisk spjeld selvsakt) Kansje jeg skal prøve med nullstilling av spjeldet, men vet ikke enda om det vil fungere, noen som har peiling? er snakk om en chippa top sport 1.8t.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 2, 2012 Rapporter Share Skrevet November 2, 2012 Eller først se om det er fullt i koks og avleiringen slik at det går tregt og trenger en rens. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EsHernes Skrevet November 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2012 er gjort det rent,, men ble ikke så mye bedre, var ikke så veldig skittent heller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg