Gå til innhold

tysk.. rsl..

Ranger emnet

G_Yog

Anbefalte innlegg

Jeg funderer på no rsl felger i 8x14"et15.. men så står det:

Bei verwendung der felge 8x14et15 sind an achsen min sceibenbremsen immer distanzscheiben von mind. 5mm bis max. 15mm pro felge erforderlich sowie der distanzscheibenstärke entsprechend längere radbolzen.

Må jeg bruke 5mm spacere på aksler med skivebremsen.. er det det ska bety?

polopround.gif

PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser

Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav!

MantaB-82: Slædde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører det et 15. måtte bygge om bremser foran, slipe litt og 3 mm spacer, har fått nye red stuff kloser som skal fjernes 3mm av belegget på alle klosene for å slepe spacer, noe jeg ikke liker.

Jeg har ikke tenkt til å selge, men hade jeg kjøpt de flegene jeg ønsket ville jeg nok gjort det, men de var hel chromet og 2 delte. Tysk pris på Essen motorshow ble på over 16 000 uten dekk (5 felger) men det ble litt for mye for meg da jeg skulle handle andre ting.

Men, skule noen andre skaffe seg disse felgen vil jeg nok vurdere felge bytt da jeg selv likker å ha minne egene ting, sære type skjønner du.

Hade steffan felger før som ingen andre hade, helt til en blå polo komme m de samme felgene, da var det jeg kjøpe RSL som jeg hentet på Essen Motorshow.

Projekt Polo

Projekt Vento

Projekt Bora

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TurboPolo

er vel flere rsl felgsett i norge, iallefall sett 2 andre sett, men da i 13"

har to sett med revolution classic line 8/9*13 men det er vel håpløst på en 6n

Stemmer det, men det er 13" og Jan tore Kopperud har det på en polo I.

Projekt Polo

Projekt Vento

Projekt Bora

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TurboPolo

er vel flere rsl felgsett i norge, iallefall sett 2 andre sett, men da i 13"

har to sett med revolution classic line 8/9*13 men det er vel håpløst på en 6n

det har blitt prøvd 8/9*13 revolution på polon ja...:)

spørs om det hadde blitt særlig kjørbart, bilen ville stått i grusen.

revo.jpg

Vw Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13" skal vel funke det, men er vel ikke å anbefale å ha så mye plastikk, er vel heller ikke planen md gti'n.. Men jeg tror jeg skal gå for 8x14et15.. god erfaring med det.. litt skeptisk til det med spacera da.. om jeg sku ta rsl felga.. Om noen vet om noen som har no 8x14" et15 md 4x100sirkel te salgs er det fint om dere sier fra..

polopround.gif

Her er en jeg mener har 13":

8x13polo6n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg skal gå for 8x14et15.. god erfaring med det.. litt skeptisk til det med spacera da..

Har du ikke ET 15 på felgene du har nå da,bruker du spacere?

På min hadde jeg 8x14ET15 men jeg brukte ikke spacere (selv om det sto i tüv papirene)

-Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod-

xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo4RS3

Har du ikke ET 15 på felgene du har nå da,bruker du spacere?

På min hadde jeg 8x14ET15 men jeg brukte ikke spacere (selv om det sto i tüv papirene)

Joda.. kjører 8x14"et15 jeg.. uten spacere, men rsl felga bygger vel litt annerledes da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by G_Yog

Joda.. kjører 8x14"et15 jeg.. uten spacere, men rsl felga bygger vel litt annerledes da..

RSL felgene har dårlig calipper klaring, de er laget slik for å få mer kant

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by G_Yog

13" skal vel funke det, men er vel ikke å anbefale å ha så mye plastikk, er vel heller ikke planen md gti'n.. Men jeg tror jeg skal gå for 8x14et15.. god erfaring med det.. litt skeptisk til det med spacera da.. om jeg sku ta rsl felga.. Om noen vet om noen som har no 8x14" et15 md 4x100sirkel te salgs er det fint om dere sier fra..

polopround.gif

Her er en jeg mener har 13":

8x13polo6n.jpg

Jeg har et sett m 8x14 sett med dekk. MAXX felger, ser ut som de mest vanlig stefan felgene, et veit jeg ikke enda da jeg for felgene snart.

De skal jeg selge hvis jeg for en grei pris for dem, evt så beholder jeg dem, til henger seinere.

Projekt Polo

Projekt Vento

Projekt Bora

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.. Men i tüv papirene til steffan står det også at man skal bruke adapter vel??? Så kan jo kanskje hende disse går på uten adapter også...

-Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod-

xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx

Lenke til kommentar
Del på andre sider