olemog Skrevet November 3, 2012 Rapporter Share Skrevet November 3, 2012 Finns det noen oversikt over sikringene? Fant ikke det i brukermanualen. Fant en oversikt på det australske forumet for Amarok, men det stemte ikke i det heletatt. Er fri for interiørlys i taket og baklys på bilen. Kommer det ikke opp noe skjema før Mandag får forhandler se på det, men hadde vært greit og hatt et skjema tilgjengelig. Siter MY11 VW Amarok Highline "lifted" x - MY10 Impreza "WRX D" x - MY97 JDM STi m/skilt x - MY96 Impreza GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 3, 2012 Rapporter Share Skrevet November 3, 2012 Har fortsatt tilgode å sitte i en Amarok, men står det ikke på lokket over sikringsboksen? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 3, 2012 Rapporter Share Skrevet November 3, 2012 Mulig dette er det samme du har funnet? Fuse Box diagrams http://www.ausamarok.com/data/Amarok%20Fuse%20Panel.pdf Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemog Skrevet November 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2012 Det sitter bakom dekslet under rattstammen på førersiden. Drar i to røde spaker så felles det ned. Sitter iallefall ikke noe lokk på min boks, og ser ikke ut som det er noe fester til det heller. Lest flere plasser når jeg søkte etter det, at folk savnet dette. Fant det du la ut, og prøvde å sammenligne, men det stemte overhode ikke. Så må nok noe europeisk til iallefall. Siter MY11 VW Amarok Highline "lifted" x - MY10 Impreza "WRX D" x - MY97 JDM STi m/skilt x - MY96 Impreza GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_H Skrevet November 4, 2012 Rapporter Share Skrevet November 4, 2012 Er det ikke bare å åpne sikringsboksen og sjekke sikringene en for en? Tar 5 min... Siter 2008 Isuzu D-max 4x4 3,0 TDI 163 hk. Bruksbilen 1986 Toyota Hilux 4x4 2,4 TD 35" "Talibantraktorn" X 2003 VW 2,5 TDI 102 hk Transporter lang X 2003 VW 2,5 TDI 102 hk Transporter kort X 2006 VW 1,9 TDI 105 hk Caddy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemog Skrevet November 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2012 Begynte, men når jeg ikke vet hva som er va, så er jeg ikke særlig gla i å bare dra ut sikringer. Mister plutselig all innstillinger på spiller mm. Fant fram multimeteret og fant sikringa som var gåen. Byttet denne og alt var som før. Men hadde forsatt vært greit med en oversikt ilamme et lite sett med sikringer, hvis man er langt unna multimeteret. Er jo snakk om totalt sett ca. 50 sikringer. Siter MY11 VW Amarok Highline "lifted" x - MY10 Impreza "WRX D" x - MY97 JDM STi m/skilt x - MY96 Impreza GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg