djurace Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2013 vel ja, okey :) hehe:) korleis det endte då? Har sjekka sikring men skal sjå litt nærmare på det til helga Siter Mercedes Benz 190E -90 (solgt)Opel vectra B -97 (kondemnert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Februar 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2013 Var heldigvis i ei 30 sone, rett før ei hump, så hadde ikke akkurat mye fart. så gikk ganske så bra. :) lykke til :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djurace Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2013 for en gangs skyld kom farthumpen til nytte :D jo takk :) Siter Mercedes Benz 190E -90 (solgt)Opel vectra B -97 (kondemnert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djurace Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2013 alle sikringane er intakte, men er det kanskje det releet som sitter i boksen i lag med sikringane? Siter Mercedes Benz 190E -90 (solgt)Opel vectra B -97 (kondemnert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djurace Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2013 (endret) Eg begynte å skru ut midtkonsellen her om dagen for å finne ut ka som var feilen med rutene. Men når eg hadde konsollen halvveis av kom eg på tanken av at det releet i sikringsboksen ikkje var til lysa. Eg hadde jo tatt ut releet og hadde ikkje sett at det kunne settast ned i på fleire måtar(feil måtar). Så då tok eg ut releet og satte de nedi på rett vis - så funka vindusheisane igjen... :P følte meg jo lite dum der eg stod :doh har også prøvd meg på soting av ruter for første gang: [ATTACH]36770[/ATTACH] [ATTACH]36771[/ATTACH] [ATTACH]36772[/ATTACH] Det vart veldig bra med siderutene til tross for at det vart kranglete med å sveive ruta opp og ned. men det gjekk på 2. forsøk. Bakruta hadde vore enklast å tatt i fleire delar, men då blir det aldri heilt perfekt pga alle skøytane, så eg målte opp heile ruta og tok det i en bit. vart neesten bra men ikkje helt. skal sjå om eg kanskje får gjort noko med det :) Endret Februar 19, 2013 av djurace Siter Mercedes Benz 190E -90 (solgt)Opel vectra B -97 (kondemnert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Februar 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2013 Da tar du bakruta mi også? :) Ser bra ut :) Men er den førstegangs reg i norge i kr.sand i '97 eller? Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djurace Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2013 hehe :) trur eg står over :P '96 kan stemme ja :) Siter Mercedes Benz 190E -90 (solgt)Opel vectra B -97 (kondemnert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djurace Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2013 Sitter for augeblikket å venta på en aktiv sub :) Focal iBUS 2.1. Bestilte via Ebay fra england. Den var komt til tyskland no så den er nok i hus snart :) Siter Mercedes Benz 190E -90 (solgt)Opel vectra B -97 (kondemnert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djurace Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2013 Fekk sub'en i går. Men har problem med at sub' en ikkje skrur seg av. Har prøvd å kobla remote'n til både remote på spillar, constant og til sigaretttennar men denvil fortsatt ikkje skru seg av.. men den skrur seg ikkje på før spillaren e slått på uansett om ka eg har kopla/ikkje kobla remotekabelen på. Det skal jo vere sånn, problemet er å få slått den av..hjelp? :-) Siter Mercedes Benz 190E -90 (solgt)Opel vectra B -97 (kondemnert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djurace Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2013 Kunne jo kobla på strømkabelen på sigarettuttaket dersom sikringa der er stor nok.då vil den i allefall skru seg av.. Siter Mercedes Benz 190E -90 (solgt)Opel vectra B -97 (kondemnert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Mars 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2013 eller hive en bryter på det? eller ta styrestrøm fra remoten inn på et rele, også til subben? Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djurace Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2013 fekk det til å virke. Det var en blå kabel som gjekk ut frå spillaren som visstnok skulle brukast som remote sjølv om det ikkje stod noko på den. Har også bytta ut ein heil bunt med signal- og høgtalar kablar med RCA-kablar bak til den aktive sub'en. det var ikkje så stor forskjell mellom 55W forsterking på forsterker i forhold til 50W forsterking frå spiller. Vart forresten bedre lyd ut av sub'en med RCA som signalkabel :) eit par bilder: [ATTACH]37096[/ATTACH] [ATTACH]37097[/ATTACH][ATTACH]37098[/ATTACH][ATTACH]37099[/ATTACH] Siter Mercedes Benz 190E -90 (solgt)Opel vectra B -97 (kondemnert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Mars 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2013 Høres bra ut. Men bildene virker ikke :P Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djurace Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2013 Hmm... Får laste dei opp på nytt igjen Siter Mercedes Benz 190E -90 (solgt)Opel vectra B -97 (kondemnert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djurace Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2013 Siter Mercedes Benz 190E -90 (solgt)Opel vectra B -97 (kondemnert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg