djurace Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2013 [ATTACH]37141[/ATTACH] Siter Mercedes Benz 190E -90 (solgt)Opel vectra B -97 (kondemnert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djurace Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2013 har då endelig fått festa sub'en skikkelig :) borra gjennom hattehylla, har tatt ut av førstehjelpsskrinet og fjerna lokket. nå gjenstår det berre å ha nokon gummimutrer på skiltfestet samt lydisolering under hattehylle(skal sjå om det hjelper litt) Høgtalarane er eg litt skuffa over når eg hører at dei ikkje heilt klarare ''å følgje'' bassen... kanskje eg må til med enda bedre greier :) Siter Mercedes Benz 190E -90 (solgt)Opel vectra B -97 (kondemnert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djurace Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2013 (endret) Tips til 4'' høgtalarar som er et par hakk ''over'' dei eg har no? Pioneer TS-E1002i - dei ligger ute på nettet for rundt 800,- stk.. som feks denne? http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=6879&katid=643&id= Endret Mars 25, 2013 av djurace Siter Mercedes Benz 190E -90 (solgt)Opel vectra B -97 (kondemnert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Mars 26, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2013 har noe pioneer greier selv i dasjen, ganske fornøyd med dem :) Men du har jo dissa som et alternativ: www.megabillig.no MEGABILLIG AS Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djurace Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2013 okey, men eg føler dei ikkje spelar ''djupt nok''. føler at det ikkje er noko djupnad i lyden av dei eg har no. trur du dei eg linka er bedre enn dei eg har og dei du linka til? Siter Mercedes Benz 190E -90 (solgt)Opel vectra B -97 (kondemnert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djurace Skrevet April 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2013 Då har eg investert i ein 4-kanals forsterker og ein focal 12". Spelar bedre enn forventa! :) er litt skurring å høre når volum er lavt men skal legge opp igjen SKIKKELIGE phono, pluss og jordingskabel. kjem meir.. Siter Mercedes Benz 190E -90 (solgt)Opel vectra B -97 (kondemnert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djurace Skrevet April 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2013 sub'en: Ice Audio AS | Importør av Brax - Cadence - Focal - Helix - Ground Zero forsterker: Ice Audio AS | Importør av Brax - Cadence - Focal - Helix - Ground Zero Siter Mercedes Benz 190E -90 (solgt)Opel vectra B -97 (kondemnert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djurace Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2013 (endret) på tide med ei oppdatering :) Har fått tak i nokon nye sommarfelgar, måtte også til med nye boltar(såklart..). kosta jo ei lita formue berre dei.. her er no nokon bilder: [ATTACH]39393[/ATTACH] ikkje helt fine dei kantane, så eg kjøpte med smergelpapir og begynte å pusse, og pusse og pusse.. etter å ha brukt ca 12 timar på felgane vart eg fornøgd. her under arbeid: [ATTACH]39394[/ATTACH] har også polert felgane like etter. tok også resten av bilen menst eg var i gang: avfetting, bilshampoo, akrylrens og polering. tok meg vel 8 timar sånn ruffly :polish::polish:(for hand) Endret Juni 30, 2013 av djurace Siter Mercedes Benz 190E -90 (solgt)Opel vectra B -97 (kondemnert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djurace Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2013 (endret) såg meg nødt til å gjere noko med den slakke svartfargen på fangarar, dørhandtak, speil, vindusspylar og vindusviskar. Då vart det til at eg prøvde meg med litt vinyl :) tok ikkje så mange bilder, men det vart mykje bedre farge etter 2 påføringar: her er litt bilder av stereoet: brukte jammen meg over 1,5 timar på å måle opp størrelsen på plate, hol til boltane og korleis vinkeljerna eg brukte skulle passe. men det viste seg å vere verdt det - i og med at skruene gjekk smooth ned i dei 5mm hola eg hadde bora i hattehylla akkurat(5mm skruer med låsebolt) og alt satt som et skudd :D grunnen til at eg laga plata er forresten at bensintanken står der og den er litt kinkig å å lage hol på :aug::drive2 Endret Juni 30, 2013 av djurace Siter Mercedes Benz 190E -90 (solgt)Opel vectra B -97 (kondemnert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djurace Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2013 (endret) Sidan anlegget eg no hadde fått meg var såpass mykje kraftigare enn det gamle og(litt dårlige kablar brukt sist) investerte eg i helt nye FEITE phonokablar, straumkablar og sikring. Då vart eg kvitt den svake surringa eg hørte når bilen gjekk på tomgang. test på sub: [ATTACH]39404[/ATTACH] har også lagt lydisolasjon bak skiltplata (rista som berre f... før), no er det nesten helt stille. har også isolert rundt heile bagasjerommet for mindre støy og bedre lyd :) Endret Juni 30, 2013 av djurace Siter Mercedes Benz 190E -90 (solgt)Opel vectra B -97 (kondemnert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djurace Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2013 (endret) parklyspæra rauk her eine dagen så bestilte meg nye: [ATTACH]39408[/ATTACH] fekk en voldsom trang for å prøve røde LED parklys :) [ATTACH]39407[/ATTACH] men endte nok alikevel opp med kvite LED. kanskje like greit så slepper eg iallefall å få bot for det! Endret Juni 30, 2013 av djurace Siter Mercedes Benz 190E -90 (solgt)Opel vectra B -97 (kondemnert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg