Gå til innhold

Mitt første møte med M3 CSL.

Ranger emnet

Mr.Stream

Anbefalte innlegg

Det har seg slik at han nettopp hadde henta den på østlandet og var på vei hjem. Kilometeren på telleren er fra han hentet den til jeg traff ham. Og han har fått ditechbehandlet? den. Kan visst ikke vaske den på 14 dager.

Baksetene og bagasjerommet i denne er samme som i en vanlig coupe. Og framsetene var dritgode.

Stig Johansson

Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr.Stream

Det har seg slik at han nettopp hadde henta den på østlandet og var på vei hjem. Kilometeren på telleren er fra han hentet den til jeg traff ham. Og han har fått ditechbehandlet? den. Kan visst ikke vaske den på 14 dager.

Baksetene og bagasjerommet i denne er samme som i en vanlig coupe. Og framsetene var dritgode.

Alt som Stig skriver her stemmer! Og det er DITEC, gjort hos Haugen's Bilshine i Aslakveien i Oslo! KANON-flinke folk der! Nå er det ÉN uke igjen til jeg kan vaske bilen! :( Det klør i svampen!!

The ONLY M3 CSL in Bergen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by M3 CSL

Alt som Stig skriver her stemmer! Og det er DITEC, gjort hos Haugen's Bilshine i Aslakveien i Oslo! KANON-flinke folk der! Nå er det ÉN uke igjen til jeg kan vaske bilen! :( Det klør i svampen!!

Haugen er en "legende" innen bilshine og klargjøring her i Oslo, ingen over ingen ved siden når du skal ha ekstreme resultater.

Grattis med BMW's nye smykke ;)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor mye står telleren på nå da Haakon? Du har vel kjørt litt?;)

Jeg har kjørt litt ja, men har også drevet på med viktig lokal-politikk (bor i et sameie) her. Nå står telleren på nesten 1600 km. Bare vel 400 km igjen til oljeskift... :) Regner med at verksted-gutta på Jæger får seg en overraskelse... :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

Haugen er en "legende" innen bilshine og klargjøring her i Oslo, ingen over ingen ved siden når du skal ha ekstreme resultater.

Ja, jeg har bare hørt god-ord om dem! Jeg så bare bilene som stod der inne da jeg var innom, det var ikke akkurat Corolla, for å si det sånn... :) De skal nok få ta seg av bilen min en annen gang også! Takk forresten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by M3 CSL

Jeg har kjørt litt ja, men har også drevet på med viktig lokal-politikk (bor i et sameie) her. Nå står telleren på nesten 1600 km. Bare vel 400 km igjen til oljeskift... :) Regner med at verksted-gutta på Jæger får seg en overraskelse... :eek:

Var det politikk med å få egen garasje alarm, selvskudd og strømgjerde?:D

Ja må nok regne med et bittelite hakespell av dem når du ruller inn. er det like folksomt rundt bilen din der oppe? Folk som kommer bort og spør og graver?

Stig Johansson

Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det politikk med å få egen garasje alarm, selvskudd og strømgjerde?:D

Ja må nok regne med et bittelite hakespell av dem når du ruller inn. er det like folksomt rundt bilen din der oppe? Folk som kommer bort og spør og graver?

Er jo halve gleden av og eie en slik bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

Haugen har vært i bransjen i 30 år og hadde tidligere klargjøringen av alle bilene som ble tatt inn gjennom Møller-systemet, noe som i seg selv burde være et tegn på kvalitet.

Jobbet der i 2001 og lærte mye om bilpleie av Haugen. Skal ha total innvendig og utvendig rens av Seaten der etter påske, og gleder meg stort til å få "ny" bil.

M3 CSL: Sees på Frognerseteren...skal prøve å møte i nypolert 735 med sommerlisser.

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider