rasi68 Skrevet November 4, 2012 Rapporter Share Skrevet November 4, 2012 (endret) Hei Har en 2011 modell Fiesta 1,4 Tdci som rykker under kjøring når aircondition er i bruk, og rykking forsvinner når aircondition ikke er i bruk. Har lest et annet sted her på forumet, at problemet kan skyldes clutch på AC kompressor ? Kan det stemme, og er det en garantisak som eg kan be om utbedres ? Har også i det siste opplevd "klikkelyd" (som lyd fra et rele) i området midkonsoll/girspak når eg beveger girspaken, og fortsetter etter girskifte. Lyden minner mest om et rele som "går bananas" Noen som kan hjelpe her ? På forhånd takk Endret November 4, 2012 av rasi68 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rasi68 Skrevet November 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2012 Ingen som har noen innspill her ? Kan nevne at denne "klikkelyd" nå har forsvunnet like plutselig som den kom, men dette AC problemet er plagsomt og irriterende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 20, 2012 Rapporter Share Skrevet November 20, 2012 Kan være for stor toleranse på clutchen, selv om jeg trodde disse lå inne hele tiden når ac er på Uansett så har du garanti, så kom deg til Ford og be de undersøke Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg