Gå til innhold

Suzuki sidekick (space wagon)

Ranger emnet

Kimjor

Anbefalte innlegg

1995 Mod

Hei. Lurer på om det er noen som vet hvor jeg får kjøpt deler til denne modellen?

Er ingen som har noe på lager, som jeg har snakket med.

En ting til : Jeg skulle skifte luftfilter på bilen. Tok av luftfilteret, så skulle jeg prøve og starte den for og flytte bilen og det fungerte ikke. Så monterte jeg på filteret igjen, men nå vill den ikke starte i det hele tatt. Kan kinne bilen til batteriet er flatt..

Håper på gode svar!

Endret av Kimjor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags deler er du ute etter? Hvis du går ett sted for å få deler til suzuki sidekick så skjønner vel ingen hva du mener. Det er vel egentlig en vitara. Men kalles vel sidekick på USA markedet? Skyt meg hvis jeg tar feil :) Men uansett, deler til vitara er vel å oppdrive hos RSA. Men ang luftfiltret, så må du ha kommet borti noe ledninger eller noe som gjør at den ikke starter.

Er også forsovit samme motor som sitter i baleno. Noe forskjell er det, men mye likt.

Endret av nightking

Bilforumet.no
Moderator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Hei igjen, beklager for veldig sen tilbakemelding.

Nå har jeg fått problemer med bilen igjen... Har byttet lambeda sonden, nye plugger, nytt luft filter, fikset katalysatoren, nytt fordeler lokk og skiftet ene temperatur føleren på kjøletanken.. Men bilen starter ikke alltid, når den først starter så fjusker den på girene hele tiden..

Når jeg setter bilen i park så er det så vidt motoren går.. Kommer veldig mye røyk fra eksosen også.. Så den får vell for feit blanding?

Jeg feilsøkte bilen og fikk opp noen feilkoder : ECT SENSOR CIRCUIT, TP SENSOR CIRCUIT, INTAKE AIR SENSOR CIRCUIT, IDLE SWITCH CIRCUIT.. Slettet alle kodene og den som kom tilbake var : IDLE SWITCH CIRCUIT..

Håper på gode svar igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider