Chriss Granly Skrevet November 6, 2012 Rapporter Share Skrevet November 6, 2012 Hei. har bytta reg reim på passat 1,9 tdi (motor 1z) alt er stilt som det skal, men den nekter bare å starte, så har drivi å sett litt rundt om jeg har glemt noen ledninger som er løse osv.... da fant jeg denne "boksen" noen som kan fortelle meg hva det er for noe? og hvor den løse slangen skal hen ? :P rød: Løs slange Blå: inn i luftfilterboksen og den gule: lurer jeg navnet på ? :P Bildr.no [ATTACH]34703[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet November 6, 2012 Rapporter Share Skrevet November 6, 2012 Det er en magnetventil. (til turbo og egr) Starter selvom den ikke er kobla til. Hvordan vet du merkene stemmer? Korrekt metode er: Av med toppdekslet og låse kammen i bakkant. Av med proppen i girkassa og sveive rundt motor til merket på svinghjulet stemmer. Låse dieselpumpa. Skru av kamdrevet (kon, ikke kile) Kamdrevet må være løst for at du skal få på reima riktig. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriss Granly Skrevet November 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2012 Takker :) vet det, har haynes boka til passat, men fant bare ikke navne på den delen :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg