waxman Skrevet November 6, 2012 Rapporter Share Skrevet November 6, 2012 Hei! I dag har jeg kjøpt meg en 2001 Leon. Helt ok vinterbil tror jeg. Men det ene tåkelyset virker ikke. Må jeg av med hjul og innerskjerm for å bytte pære, eller er det bare å "rive" av dekselet rundt selve lampa? Siter Søvnløs om natta og bevisstløs om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 6, 2012 Rapporter Share Skrevet November 6, 2012 Bare rive av det svarte dekselet rundt også sitter det to skruer inni der Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waxman Skrevet November 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2012 Takk for svar, da prøver jeg det i ettermiddag. Føler jeg har gjort et ok kjøp på en 2001 Leon, 1,6l med skinn, klima osv. Kun gått 92.000, eu-godkjent til 2015 og byttet alt i henhold til intervaller (reimer, vannpumpe etc). Siter Søvnløs om natta og bevisstløs om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waxman Skrevet November 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2012 Bare rive av det svarte dekselet rundt også sitter det to skruer inni der Funka utmerket, takk. Da kan jeg trille med litt stil igjen :cab Siter Søvnløs om natta og bevisstløs om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg