VolvoMan Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Vrakpanten må møkes kraftig.. les mer Her http://www.demokratene.info/innlegg_svein_otto_nilsen_vrakpant.htm :D Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Da er et bare til å handle inn noen billige delebiler el no, nå , og satse på at de øker vrakpanten :D:D:D Men ellers... de burde nok gjøre som i -96 og øke vrakpanten et par å ihverfall.... bli kvitt noen av de vrakene som ruller rundt... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 En av betingelsene blir helt sikkert at bilen er i kjørbar stand. Minuset er at mange "godbiler" vil forsvinner. Jeg syns ærlig talt mange av disse "halvnye" bilene er DRITT kjedelig, plain ugly og fæle. Hyundai crap gå og legg deg. Da har jeg mer sansen for eldre biler. Sånne med elendig og blass miljølakk skal jeg holde meg langt unna. Jeg syns egentlig det er dumt om vrakpanten økes da mange godbiler forsvinner, og minsteprisen på en bil stiger fra 1500kr til 10.000kr (hadet bra jordebil / billig rånekjerre) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mach1 Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Og bilavgiftene må senkes... Det er den eneste måten å fornye bilparken tilstrekkelig. Jeg synes det er sjukt at en nyetablert småbarnsfamilie ikke kan ha råd til en god og sikker bil. Og at det er avgifter på sikkerhetsutstyr på de nyeste bilene. Snakk om bakventland. Siter - 1969 Ford Mustang Fastback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 herregud, politikerne klager over at Norge har europas gamleste bilpark, grunnen til dette er jo selvfølgelig de forpulte høye bilavgiftene!:mad: skal Norge få en nyere bilpark er det bare å senke avgiftene! ikke ta 10 000 i pant for biler, det blir helt feil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 HK avgiftene m[ ned! JA TIL GARASJETRIM! Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mach1 Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Ned med vekt og motorvolumavgiftene også. Staten har da ingenting med hvor stor motor jeg har, hvor tung den er, eller hvor mye hk jeg har. Jeg kjører da som folk likevel. http://www.amcar.no/nyheter/indexmarbyr1.html Siter - 1969 Ford Mustang Fastback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
btl Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Jeg tviler på at vrakpanten økes. I 2007 eller 2008 er det bilimportørene som må ta seg a returordningen. Lurer på hva som skjer da? Hade bilopphuggerier? Siter - VW Tiguan -2010 2.0TDI Sport and Style - VW Golf -1996 1.8 GL Syncro. - Renault Megane -2003 1.6 16v :-( S:Volvo 245tic -1982 b230et@1bar (skinn, sentrallås, el-vinduer, el-speil, AC, CC) x Ford Sierra XR4x4 -1986 2.9 twinturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Originally posted by btl Jeg tviler på at vrakpanten økes. I 2007 eller 2008 er det bilimportørene som må ta seg a returordningen. Lurer på hva som skjer da? Hade bilopphuggerier? Dette hørtes trist ut! Rett og slett en skandale for alle oss med eldre bil. Den dagen dynga blir borte kan det fort bli ekstremt surt å knekke noen fangere og knuse noen lykter...eller hva enn man skulle trenge. Høres ut som et steg videre fra statens side å kvitte seg med oss med eldre bil! Gjøre oss avhengige av lån, med sine syke bilavgifter, for å kjøpe en nyere bil, og samtidig bli avhengig av forhandleren om det skulle skje noe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Avgiftspolitikken i Norge er kvalmende slik den er nå.. så da bør de ikke gjøre den enda værre ved å sørge for at høggeriene forsvinner... Synes de kunne økt vrakpanten til kanskje 3000,- i en periode, 10 000,- var litt vel drøyt... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Skal vi vi få en effekt tilsvarende den i 1996 så burde vrakpanten ligge på minst det samme som sist.. og husker jeg ikke feil var det 6000,- Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford4fun Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Originally posted by VolvoMan Vrakpanten må møkes kraftig.. les mer Her http://www.demokratene.info/innlegg_svein_otto_nilsen_vrakpant.htm :D dårlig råd eller?? Siter VW Passat 130 high 4mo variant `04 (Konebil) Galloper Innovation `00 (Trekkbil) Ford Escort RS2000 Kl.12 `76 (Guttebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.