Gå til innhold

Min nye golf 2.0 TDI!

Ranger emnet

Devvin

Anbefalte innlegg

Skal hente min kjære 2004 mod golf MK5 imorgen, og jeg håper jeg blir fornøyd! Etter prøvekjøringa så mener eieren at han har fått skiftet software på bilen slik at bilen har ca 170-180hk :S kan dette vere riktig? Han hadde ikke noe kvittering på dette...Og når jeg spurte han om det var chipping han meinte så sa han nei og at de var mye bedre enn chipping. NOEN SOM HAR PEILING??? :wonder:

Takker for svar!

Bilder av bilen kommer ut veka! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

No har jeg endelig henta bilen og er superfornøyd med den utenom at de er noen små steinsprutskader ..-.- (finnes de noe jeg kan bruke for å fikse de??)

Men har noen problemer:

-Hornen funker ikke..

-Fukt i grøftelysa..hvordan skal jeg fikse de??

-Rar lyd når jeg slepper clutchen helt ut..

- Høyre parklys pære e gåen og jeg klarer ikke å finne meg fram til parklysdingsen bak lykta :S (syykt trangt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører du om det klikker i noe rele inni bilen når du prøver å tute? Må måle om det kommer fram noe strøm til hornet

Fukt i grøftelysa, enten må du skifte de ut eller ta av glasset og tette det. Er ikke så lett og få av uten å ødelegge det.

Ulyd fra clutch, kan du beskrive lyden litt bedre? Kan i verste fall være svinghjulet. Tar pedalen langt ute?

Er ikke sikker på hvordan du skifter parklyspære der.

Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du skrudd av og på parklysene? Om du setter i ny pære mens parklysene står på vil det fortsatt ikke virke om den har canbus. Ellers så må du få målt om det er strøm der. Blinklysene i speilet skal virke ja. Her må du skifte ut hele lampa. Må vippe ut speilglasset og skru det løst.

Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider