steamu Skrevet November 7, 2012 Rapporter Share Skrevet November 7, 2012 (endret) Hei folkens Etter å ha hatt BMW i flere år, skal jeg nå kjøpe min første Audi. Valget har falt på en 2013mod A3 1.4TFSI, 122hk, s-tronic, 3-dørs. Hva bør man ha, noe jeg ikke har tenkt på? Har vurdert 140hk, men føler prishoppet blir for stort. Prøver sy sammen en pakke som evt kan gi meg mest mulig når den skal selges (hvis den skal.. :P). Jeg går meg litt vill i alt utstyr man kan velge, men har kommet opp med følgende til nå, ble en Ambition, med følgende ekstrautstyr: Advanced Key S line eksteriørpakke (med 18" felger og annen type støtfanger) Audi hill hold assist Cruise control adaptiv Dekktrykkontroll Lys-/regnsensor m/fjernlysassistent Parkeringssystem foran/bak komf.p Bagasjeromsmatte, vendbar Førerinformasjonssystem Ekstra mørke ruter Bluetooth-forberedelse Aut. avbl. innv. speil m/lys/regn.s El. innklappbare utvendige speil Mlf-ratt m/girfunksjon Lyspakke Midtarmlene foran Tåkelys i støtfangeren foran Audi Connect Noen som har erfaring med Audi Connect? Så likte jeg den GODT i rødt. Så tror nok det blir det, briljantrød. Tenkte først hvit, men føler det blir litt kjedelig. Gleder meg som en unge til desember-januar!! (om jeg får bestillt den kjapt da...valgets kvaler!) :) Endret November 7, 2012 av steamu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg