Roxchan Anthony Skrevet November 7, 2012 Rapporter Share Skrevet November 7, 2012 (endret) Fikk bra svar på min forrige tråd! men her komme en ny en.. skal ha grøfte lys på bilen min! siden det er en 05 mod, er det lagt opp ledninger og alt klart til grøfte lys? eller må jeg koble opp alt selv? Endret November 7, 2012 av Roxchan Anthony Skrivefeil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 7, 2012 Rapporter Share Skrevet November 7, 2012 Om alt er klart på din bil finner du best ut om du sjekker ;) Altså at det er ferdig plugger for tilkopling på grøftelys/tåkelys. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roxchan Anthony Skrevet November 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2012 kor de befinner seg da? eg trur ikkje siden jeg har "tåkelys" innerst i hovedlysa altså ikke nede men oppe (sjekk nye innlegget mitt). det jeg tenkte var da å montere grøftelys med egen bryter slik at begge 2 ikke slår seg på samtidig ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 7, 2012 Rapporter Share Skrevet November 7, 2012 Stemmer, du har de i hovedlyktene, har nok ikke opplegg til eksterne tåkelys da. Men vil det bli fint da, med ettermonterte lykter, finere med en 'clean look' ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roxchan Anthony Skrevet November 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2012 yea var det jeg tenkte ;) tenkte med den nye trenden "gul folie" så får sjå hva det blir til ;) så da blir det at jeg må legge kabel og rele sjøl?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 7, 2012 Rapporter Share Skrevet November 7, 2012 Ja, må nok det, evt montere LED DRL og hente tilførsel fra parklys (via relé) slik at de slukker når nærlys er på. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg