Roxchan Anthony Skrevet November 7, 2012 Rapporter Share Skrevet November 7, 2012 (endret) Hei kjære VW eigere! Har en VW Bora 05 som jeg har lyst å forandre litt ved råd og tips fra dere ;) Ting jeg har gjort med den: Skiftet svart sports grill Koffertlokk LED lys i alt! Xenon i alt(hovud og tåkelys) Sportsfilter Bakrutesenker Øyelokk Sølvspeilkapsel Haifinne antenne Skiftet cd spiller med AUX inngang og usb,lagt det "lille hylla" en liten anlegg men må ha noe større lagt sånn "gardin" på bakruta lagt høytaler på hattehylla men får å lage hullet i den metalplata ble litt fail prøvd sote å vinduet men blei ikke så vellykket! siste finishen er da bare grøfte lys og noe skikkelig felg! Står åpent for å ta i mot råd og tips! så bare kom med det! legger ut noe bilder fra starten og litt etter hvert med oppdateringer ;) Endret November 7, 2012 av Roxchan Anthony Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devvin Skrevet November 8, 2012 Rapporter Share Skrevet November 8, 2012 pen bil du har! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roxchan Anthony Skrevet November 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2012 Takker Devvin! men blir finere! Koste meg litt på ebay idag bestilte noe grøfte lys! blir artig når de ankommer og får koblet de på ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devvin Skrevet November 8, 2012 Rapporter Share Skrevet November 8, 2012 haha, gøyt blir de ja! ;) bare å ringe om du trenger hjelp til å montere lysa! :DD Er alltids villig til å hjelpe :race Har du mulighet til å bestille en slim xenon kit til meg og? 5000k 55w?? Overfører pengene idag :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roxchan Anthony Skrevet November 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2012 oki ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devvin Skrevet November 8, 2012 Rapporter Share Skrevet November 8, 2012 flott! sender PM! TAKK! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg