Sjimpansen Skrevet November 7, 2012 Rapporter Share Skrevet November 7, 2012 Vann i reservehjulsbrønnen. Hvor kommer dette vanligvis fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JimCKF Skrevet November 7, 2012 Rapporter Share Skrevet November 7, 2012 Er matta over brønnen også våt? Siter '92 Opel Calibra 2.0i (solgt), '86 BMW 728i (solgt), '93 Opel Calibra turbo 4x4 (solgt), '95 Audi A6 2.0, '96 Hyundai Coupe 2.0 (skrotet), '94 VW Passat 1.9td Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet November 7, 2012 Rapporter Share Skrevet November 7, 2012 Er det liggande brønn mitt i trunken, eller stående brønn på siden av trunken? Uansett er det som regel lista rundt luka som er gåen. Kan å vara div skitt som ligger i kanten rundt trunken, som gjør att vannet ikke renner ut lengs kanten å i stedet renner in i trunken. Noen bilar har å små tynne slangar i øvre hjørnene som ska ta handt om vann som kommer in rundt luka, de blir ofte tette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjimpansen Skrevet November 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2012 Ikke alltid. Trur det bare var kondens der oppe. Kunne ikke se at det hadde rent noe vann ned derifra heller. Men det var en skikkelig vanndam nedi reservehjulsbrønnen. Er en stv. dette. Løfta også opp matta, og der var det ingen hull som jeg kunne se. Bilen har også veldig lite rust. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet November 7, 2012 Rapporter Share Skrevet November 7, 2012 Kommer vannet kjappt tilbake etter att du fjernet det? Tørke det tørt å så ta en runda i bilvasken så ser du ju fort om vannet kommer utifra. Ev ta ut teppe bak å følg med litt når du vasker den så kansje du kan se hvor det kommer inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjimpansen Skrevet November 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2012 Kommer bare innimellom, så det er litt rart egentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjimpansen Skrevet November 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2012 Kan det komme vann opp igjennom festet til reservehjulet ved underspyling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet November 8, 2012 Rapporter Share Skrevet November 8, 2012 Jeg har samme på min. Øser ut en gang iblandt. Drenenringsslangene til takluken er ok. Jeg blåste trykkluft igjennom. Jeg mistenker at det er pakningene til baklyktene. De har jeg hatt av, og ikke tatt på gummi-silikon da jeg monterte de igjen. Sikkert noe der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjimpansen Skrevet November 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2012 Ettermonterte S6 refleksplate, uten å slenge på noe silikon der, kanskje vannet kommer inn gjennom der. Var der du mente på din? :wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet November 9, 2012 Rapporter Share Skrevet November 9, 2012 Jau den og ja. Sikkert noe muffins der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 9, 2012 Rapporter Share Skrevet November 9, 2012 Ikke bruk silikon på bil, bruk Tec7, sikaflex eller annet acrylstoff. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjimpansen Skrevet November 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2012 Du har vel et poeng der, men er det for å forhindre rust du tenker på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 9, 2012 Rapporter Share Skrevet November 9, 2012 Ja, mange typer silikon inneholder syrer. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjimpansen Skrevet November 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2012 Da blir det nok Tek7 til våren. Nå på vintern får det holde med å tørke opp vannet med håndkle. Vanskelig å få acrylstoffene til å tørke når det er fuktig og kaldt. Har ikke noe sted å stå inne med bilen heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg