Don T Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 MEGET STRØKNE felger selges. Dette er 4 stk 8x17" med veldig bra Avon ZZ3 dekk. 225/45-17. Brukt en sesong, og felgene er 100% strøkne, og det er mye mønster igjen. Pris kr. 6500,-. Ring 951 94 111 eller PM Mvh Thomas Felgene passer utmerket til f.eks A4. Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet Mars 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Felgene er heter CSA, og er nesten identiske med Mille Miglia EVO felger... bortsett fra pynteskruene på Mille Miglia felgene. Meget pene felger som jeg selger for dama mi. Kom med bud folkens... særdeles velholdte felger uten riper, bulker e.l. Mvh Thomas:cool: Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet Mars 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Har endret litt på første posten her... Felgene har dim.: 8"x17" CSA Gladiator Innpress (ET): 35 mm Dekkdim.: 225/45-17 Avon ZZ3 Pris: 6500,- Ring meg på 951 94 111 Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilteknikeren.com Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 4000,- Siter Firmaer/Privatpersoner: Har du/dere en Problembil som dere sliter med å få i orden? og som kommer tilbake med samme feil gang på gang? :) ta kontakt. Er mobil og kan komme!! Ikke nøl med å kontakt meg, da sparer du penger/tid og irritasjon!! Garanterer at feilen rettes i Turbohastighet!! gticars@start.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Passer de S6? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet April 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Originally posted by Bilteknikeren.com 4000,- Prisen er 6500,-. Originally posted by Viking067Passer de S6? Er vel samme boltsirkel ihvertfall... vet ikke hva slags innpress det er på S6 men. Tipper de går, men best å sjekke med VAG f.eks. Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Ser at A4 -94 og opp har ET 45 S6 -94 og opp har ET 40 Felgene har ET 35 så da skulle det vel passe selv om de byger litt utover. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet April 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Da skal de passe perfekt på S6. De fyller akkurat ut hjulbuene på A4'n ihvertfall. Med 225/45.:) Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilteknikeren.com Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Originally posted by Don T MEGET STRØKNE felger selges. Kom med bud!! Mvh Thomas hva fa1 mener du med dette da????? jeg bød deg 4000,- !!! ikke vær så kort i hue at du skriver gi bud og samtidig står fast ved en pris !!! asshole Siter Firmaer/Privatpersoner: Har du/dere en Problembil som dere sliter med å få i orden? og som kommer tilbake med samme feil gang på gang? :) ta kontakt. Er mobil og kan komme!! Ikke nøl med å kontakt meg, da sparer du penger/tid og irritasjon!! Garanterer at feilen rettes i Turbohastighet!! gticars@start.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet April 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Originally posted by Bilteknikeren.com hva fa1 mener du med dette da????? jeg bød deg 4000,- !!! ikke vær så kort i hue at du skriver gi bud og samtidig står fast ved en pris !!! asshole TOSK ! Først skrev jeg 'kom med bud' (har endret det nå) Så ble det satt pris i post nr 3 hvis du i det hele tatt gidder å lese alle postene... men 3 poster er kanskje i meste laget for deg?:rolleyes: Spar deg for flere innlegg her.... Takk Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilteknikeren.com Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Originally posted by Don T TOSK ! Først skrev jeg 'kom med bud' (har endret det nå) Så ble det satt pris i post nr 3 hvis du i det hele tatt gidder å lese alle postene... men 3 poster er kanskje i meste laget for deg?:rolleyes: Spar deg for flere innlegg her.... Takk jaja, tror ikke du er intelligent nok til å selge Kebab engang... lykke til ;) Siter Firmaer/Privatpersoner: Har du/dere en Problembil som dere sliter med å få i orden? og som kommer tilbake med samme feil gang på gang? :) ta kontakt. Er mobil og kan komme!! Ikke nøl med å kontakt meg, da sparer du penger/tid og irritasjon!! Garanterer at feilen rettes i Turbohastighet!! gticars@start.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet April 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 SOLGT Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg