Excisythe Skrevet November 10, 2012 Rapporter Share Skrevet November 10, 2012 Jeg har kjøpt meg en 1985 Jetta, denne var halvferdig ombygd til GLX, det som Forrige eier sa var at han byttet bremser og motor, alt fungerer med nytt ledningsnett osv. Jeg lurte på hva jeg må gjøre for å få den ferdig godkjent. Hvor jeg skal skaffe papirer og slike ting. Også hva trenger å være gjort for å få den klar, og kan jeg sjekke att det er gjort? Siter - 1985 VW Jetta CL - 1,8L GTI - Se bilen her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet November 10, 2012 Rapporter Share Skrevet November 10, 2012 glx, er ikke det det samme som CL bare med annet interiør? eller er det GTI 16V motor du skal bytte til? Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excisythe Skrevet November 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2012 Etter det jeg har hørt er GLX en 2l 8v motor og sterkere understell, har en 1.8 trim-motor som skal gå under kjennemerket GLX innenfor godkjenning og forsikring.. Siter - 1985 VW Jetta CL - 1,8L GTI - Se bilen her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg