Gå til innhold

problemer med radiosignaler i caddy

Ranger emnet

berg e46

Anbefalte innlegg

• 5 weeks later...

Da er problemet ordnet.Det viste seg at den originale antenne forsterkeren som er montert i bilen er defekt.samme var den på antenna som jeg skulle montere.Kjøpte en ny antenne med innebygd forsterker fra biltema(den dyreste de hadde 359,-)

Da var alt i orden,og får in radiokanaler jeg aldri har hørt om engang:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Hei du må jo ha blitt ekspert på caddy og antenne. :D

Min ramla av i dag når jeg børsta for snø. Rusta tvert av så nå er det som er igjen flatt med taket.. What to do? Hva må jeg kjøpe og så må jeg vel av med innertaket, hvor går den ledningen, kan den kobles i taket eller strekkes ned til midtkonsollen?

Takker på forhånd,. :)

VW CADDY 1.9 TDI 2007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke ned med innertaket.Holder stortsett med å vippe ut lysbryteren i taket med et tynt skrujern.Da kommer du rett innpå mutteren som holder antennen.Deretter bruker du bare den originale ledningen å kobler inn på antenna...Vil anbefale å ta noe silikon på før du skrur ny antenne på da det er et veldig vanlig lekasje punkt på caddy:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi, takk for svar det høres veldig greit ut :)

Ser det er noen antenner på huggern, sjekka med Møller 413,- kompl. fot og pisk er ikke gale eller har du noe bedre forslag?

Møller snakka også om gjenger til å skru av antenna, det fikk jeg aldri til på min og kjørte den gjennom vaskehallen, har vel ikke gjor ting bedre heheh.. Skrur du av de, altså den er festa i taket men du kan også skru av pisken?

VW CADDY 1.9 TDI 2007

Lenke til kommentar
Del på andre sider