Teknomage Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 For de som ikke får med seg alt som skjer med spill og sånn, så er det nå demo ut til dette. Denne er fra ett tysk pc blad men vil også komme en ny demo om ikke lenge. Info om spillet på link nr 2. http://202.157.184.195/suprnova//torrents/1479/Race%20driver%202%20Demo.torrent http://www.tothegame.com/game.asp?ID=2962 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Aaah! Dette skal bli fett! Jeg digget eneren i hvertfall, og toeren bør ikke være dårligere. TRD2 er ute 23.april, og GT4 Prologue kommer 14.mai. Hvorfor kunne ikke disse spillene kommet i vinter når jeg uansett satt inne og kjedet meg :rolleyes: Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 da blir du kanskje glad for å høre at siste dato som kom ut for GT4 er september da... Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Originally posted by vagen da blir du kanskje glad for å høre at siste dato som kom ut for GT4 er september da... Fullversjonen ja! Den kommer vel ikke i år engang så vidt jeg vet. Men Prologue-versjonen kommer 14.mai :) Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Oh yes! har testa demoen, og dette ser lovende ut. Grafikk og lyd er kraftig forbedret, og antall biler i løpene er økt fra 14 til 21. Da blir det trangt og koselig på banen :D Synd at det bare er tastatur som støttes, ellers skulle jeg ha rattet litt. Satser på at den funksjonen er på plass i fullversjonen! Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Originally posted by Pellick Synd at det bare er tastatur som støttes, ellers skulle jeg ha rattet litt. Ratt og pedaler går så det griner her :rolleyes: Jeg må si jeg gleder meg til fullversjonen :D Siter - BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil x BMW E28 518i '85 x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91 x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90 rakanishu - drifting away Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Jeg fant ut tilslutt hvordan jeg får valgt å bruke ratt, men det virker dårlig. Jeg har både kalibrert rattet og ordnet button assignments og alt, men når løpet starter så gir jeg gass og da bare ruser motoren. Selv om bilen står i 1. gir :confused: Noen som har tips? Jeg bruker Logitech Driving Force hvis det er nyttig å vite. Med gamepad funker det toppers da :D Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drPhibes Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 bedre enn #1 var demoen uten tvil, men de har en del å leve opp til når det gjelder handling etc. sammenlignet med dtm 2002, prototype c og etcc03 (f1c 99-02 mods). (ikke at demoen var dårlig på noen måte - arcadespill kan jo være underholdende det også :) ) en liten prototype-c video: http://kih.no-ip.org/~frenus/drphibes/video/prototype%20c.avi (30mb, 3 min) (motorhavari + flip på le mans, kjøring og motorhavari på spa +++ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Spillet skulle være ute i dag, men ingen sjapper har det enda uhhmmwhat? Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Originally posted by Pellick Spillet skulle være ute i dag, men ingen sjapper har det enda uhhmmwhat? Jupp. men i england. kommer sikkert over helga ;) Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Originally posted by drPhibes bedre enn #1 var demoen uten tvil, men de har en del å leve opp til når det gjelder handling etc. sammenlignet med dtm 2002 det DTM 2002 du snakker om.. er det det samme som DTM race driver 2 eller?? for det har jeg på xbox.. skam fitte kult spill.. går NfS en høy gang innen kjøre ferdigheter..hehe! og handling i grunn..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drPhibes Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 dtm 2002 har ikke noe med race driver 2 å gjøre. det er en gratis mod til EAs f1c simulator. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 oki..bare lurte..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet April 24, 2004 Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 Kanskje litt sterkt å kalle dette for "the ultimate racing simulator", den beste betegnelsen på dette spillet må vel være "arcadesim". Det er et godt stykke igjen til fysikken i f.eks Live for Speed eller GT3. Jeg vil si at det har en grei balanse mellom sim og arkade, lett å kjøre, men vanskelig å kjøre bra :) Skademodellen er heller ikke helt realistisk når du kan treffe veggen i 200, bare miste støtfangeren, og kjøre videre. Nå skal det legges til at jeg ikke har spilt fullversjonen da. Noen som har hele spillet enda? Og kommer det ikke på PS2? Har søkt men finner bare til XB og PC. Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet April 25, 2004 Rapporter Share Skrevet April 25, 2004 Har kjøpt fullversjonen nå, det er i hvertfall mye bedre enn eneren. Men de har fjernet noen detaljer som jeg savner litt. Du ser ikke lenger rattet når du sitter inni bilen, og kameraet inni bilen er helt "låst". Du kan ikke kikke til sidene, og kameraet står like rolig både når du gasser og bremser. I eneren satt liksom kameraet på hodet til føreren, mens nå er det "skrudd fast på dashbordet". Litt synd at de eneste detaljene som ga eneren litt særpreg er fjernet :rolleyes: Men selve racingen er bedre, og det er vel det viktigste! Og når det gjelder AI'en så har Gran Turismo mye å lære her. Uansett hvor merkelige sporvalg du prøver deg på så prøver motstanderene å unngå å kjøre på deg. Det er med på å høyne realismen en god del. Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg