Gå til innhold

TOCA Race Driver 2

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Kjøpte det i dag til Xbox selv. Var skikkelig missfornøyd med 1'ern pga hvor lite føelse jeg syns jeg fikk av å kjøre bil, og grafikken var ikke akkurat kjempe den heller. bytta det inn etter en kort periode. oppfølgeren her er mye bedre. bedre føelse av bilene og kjøringen. mye mer forskjell mellom de forskjellige bilene du kjører osv. Ikke en SIMULATOR, men gøy og bra. fysikk modellen er langt over dr*t som colin mcrae, need for speed osv ivertfall -- selv om det er ett lite stykke opp til GT3.

Veldig fornøyd med å ha kjøpt det ivertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pellick

Har noen kjøpt dette til PC enda? Jeg må si det ble en del artigere så snart jeg koblet til Driving Force-rattet og satte handlingen til Pro-Simulation ;) Skulle ønske jeg hadde clutch også..

jeg har kjøpt spillet :)

Mye morsomere enn det første spillet iverthfall. Slipper å bli torpedert av motstandere :).

clutch hadde sikkert vært fett ja ;)

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Kjøpte dette spillet for 199,- for å slå ihjel litt tid på PS2

Det er jo faktisk bra... Etter å ha irritert meg over slædding i GT4 er det jo en velsignelse å spille Toca 2.. Ikke helt sim på alle punkter, men kjørefølelsen og variasjon mellom forskjellige klasser/race er jo topp. AI er mye bedre enn GT spillene og alle biler er samme spec så det blir mer fokus på slipstreaming og innbremsing.

Skadene på bilen er ikke realistisk, men det viktige er at man ikke kan kjøre radiobil slik som i GT3-4.

2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo

Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider