NorwegianSF Skrevet November 12, 2012 Rapporter Share Skrevet November 12, 2012 Hei, Jeg har kjøpt meg et slikt sett og er i ferd med å installere det. Da jeg åpna Audi nøkkelen og tok ut chipen så oppdaget jeg at chipen er mye mindre enn plassen i den nye nøkkelen: [ATTACH]34830[/ATTACH] Er det noen av dere som har gjort dette tidligere som kan fortelle meg hvordan dere festet chipen i den nye nøkkelen? Er det bare å slippe en dråpe lim på den(i den org Audi nøkkelen så var den limt fast og "sperret inne" med en plast bit over så den ikke skulle løsne)? Siter Audi A4 (B5 Full facelift) Stasjonsvogn 1999, 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 12, 2012 Rapporter Share Skrevet November 12, 2012 Litt lim gjør susen. Eller plakatkitt. Men, ville ikke brukt limpistol pga varmen... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianSF Skrevet November 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2012 Mener du da det grønne kittet som populært kalles for "Lærer-tyggis"? Hva med epoksy eller annet to-komponent lim? Siter Audi A4 (B5 Full facelift) Stasjonsvogn 1999, 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 13, 2012 Rapporter Share Skrevet November 13, 2012 Mener du da det grønne kittet som populært kalles for "Lærer-tyggis"? Hva med epoksy eller annet to-komponent lim? Ja, det grønne som populært kalles plakat-kitt er best, fås kjøpt på bl.a. bokhandelen. Lim vil selvsagt fungere, uansett type, men problemet kommer den dagen du skal ha chipen ut igjen ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianSF Skrevet November 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2012 Fungerte fett med plakatkitt :D Takk for gode svar folkens! Siter Audi A4 (B5 Full facelift) Stasjonsvogn 1999, 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg