Lindland Racing Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 7x17" OZ Racing Supertourissimo selges. bolt : 4x100 ( et 34 ?) Felgene er "halveis" fedig ned-pussa, de skulle etter planene blitt hvite, men har ikke tid til å bli ferdig. Dekk er det ikke. Pris : BUD ! Siter Get rich or die tryin ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 har du bilder?? og hva kjøpte du de for og når? er hypp på noen nye sommer felger jah!! hadde vært best med hjul på..men kan nok avstå for din skyld..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindland Racing Skrevet Mars 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Skal skaffe noen bilder. Kjøpt i 2002., Da kostet de veil. 2750,- pr. felg ! Siter Get rich or die tryin ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 1000 pr felg!! høres det greit ut?? skakke love noe her nå azza!! har vondt om kroner!! hehe :) men ska få meg jobb nå snart håper jeg!! men.. ikke vent på at jeg ska fiske fram kroner.. for jeg vet ikke når jeg kan få det!! så om du får et bedre tilbud så selg.. hvor fort vil du bli kvitt dem egentlig?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindland Racing Skrevet Mars 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Har ingen hast, første mann til mølla.... Siter Get rich or die tryin ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 genialt.. ska si fra når/om jeg får penger jeg.. men..du svarte ikke.. 1000 pr felg!! høres det bra ut eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sintevectra Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Hiv opp noen bilder da. Siter Ønsker å kjøpe lyktespoilere til en Opel Vectra A, alt av interesse. Send meg en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 :) Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sintevectra Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Dersom du klarer å få opp et bilde av felgene så jeg kan få vurdert "kvaliteten" og hvor fin de er så kan jeg gi deg 1050kr/felg på dagen :D Siter Ønsker å kjøpe lyktespoilere til en Opel Vectra A, alt av interesse. Send meg en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 tror ikke den felgen der er helt lik som den han selger.. da det der er superturismo GT som er ny for året.... men den er nok rimelig lik.. Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sintevectra Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Du sier du har pussa den ned??? Dvs? Polert/Pusset/Slipt. er forskjell på de tre tingene der. Siter Ønsker å kjøpe lyktespoilere til en Opel Vectra A, alt av interesse. Send meg en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindland Racing Skrevet Mars 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 felgene er pussa http://www.ozracing.com/shared/car/racing/29_q.jpg Siter Get rich or die tryin ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Originally posted by Sintevectra Dersom du klarer å få opp et bilde av felgene så jeg kan få vurdert "kvaliteten" og hvor fin de er så kan jeg gi deg 1050kr/felg på dagen :D om han gir 1050 så gir jeg 1055 lol.. de var jo råe da!! fikk lyst på.. må bare vinne lotto først..hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Originally posted by J-Unit :) Offtopic: Tøm pm-innboksen din! dragcar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sintevectra Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Jeg skjønner ikke hva du mener med "pussa", men jeg kjøper gjerne felgene dine for 1060kr/felg dersom du klarer å hoste opp noen bilder. Siter Ønsker å kjøpe lyktespoilere til en Opel Vectra A, alt av interesse. Send meg en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg