Anders-Audi-ABT Skrevet November 12, 2012 Rapporter Share Skrevet November 12, 2012 opna for å se åssen coilene og tennpluggene så ut i dag, da ser jeg dette, det ser ut som pluggene er ganske dårlig, samt ser det ut som coilene har blitt bytta, er dette trim coiler eller orginale? samt åssen plugger burde jeg kjøpre til denne audi s6 2.2t bilen går ikke jevnt på tomgang, er dette mest sansynelig pågrunn av pluggene regner jeg med? [ATTACH]34838[/ATTACH] [ATTACH]34839[/ATTACH] det er en som er en andeledes plugg [ATTACH]34840[/ATTACH] [ATTACH]34841[/ATTACH]er 1 av denne coilen [ATTACH]34842[/ATTACH] er 4 av denne coilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 12, 2012 Rapporter Share Skrevet November 12, 2012 Original plugger er Bosch F5DPOR, pluggen lengst til venstre på bildet er feil. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders-Audi-ABT Skrevet November 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2012 ok, ja regna med at den ene var feil. men er det noen andre plugger man burde kjøpe? som er bedre? hva er prisen på bosch pluggene? er det orginal coiler eller trim veit du det? takk for svar =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders-Audi-ABT Skrevet November 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2012 bytta plugger i dag, bilen går jevnt nå men når man gasser litt så holder den turtallet oppe lenge før den slepper det igjen, noen som veit hva dette kan være kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 13, 2012 Rapporter Share Skrevet November 13, 2012 Er det ikke demper på gasspjeldet slik at det returnerer sent til tomgang? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders-Audi-ABT Skrevet November 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2012 jo er en slags demper men den nå kanskje være for hard etter som under kjøring bilen slipper ikke turtallet ned og etter som det er automat så går den ikke ned på fart om man slipper gassen, er vel ikke normalt dette? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats Skrevet Desember 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2012 fjern den demperen, gjorde jeg på min s6 2.2t manuell, hver gang jeg girte rusa den seg opp på turtall, hørtes ut som skikkelig feilgiring ;) om du skal bytte coiler anbefaler jeg 034 motorsport sine coiler, koster 4800kr inkl. frakt. også har de livstidsgaranti :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg