Torgeir Henden Skrevet November 14, 2012 Rapporter Share Skrevet November 14, 2012 Noen som vet om en side der jeg får kjøpt grøftelys til bilen min? Det bør være runde, siden jeg har angels eyes. Gjerne et komplett sett:) Har sett på dette, men finner ikke norske sider med dette settet. http://i.ebayimg.com/t/FOG-LIGHTS-LAMPS-GRILLES-SET-FOR-AUDI-A4-B5-8D-1994-1998-WIRING-KIT-A18-/00/s/ODMxWDk5Mg==/$(KGrHqZ,!joFBLZqqPlqBQW,ONMezw~~60_57.JPG Noen som anbefaler dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet November 15, 2012 Rapporter Share Skrevet November 15, 2012 Dette settet er det eneste jeg har funnet som inkluderer plastikken, må gjøre noen mindre modifikasjoner på plastikken for og få det til og passe. Samt kvaliteten på lykten er langt i fra den beste, glasset sprekker pga varmen i fra pæren. Eneste som hjelper er og montere LED pærer i dem. Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet November 15, 2012 Rapporter Share Skrevet November 15, 2012 Hadde disse med led pærer på min forrige 1.8t. kutta hull i rillene på den ene for å få nok kjøling, og var ganske så fornøyd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg