Gjest Skrevet November 16, 2012 Rapporter Share Skrevet November 16, 2012 Hei. sliter ned tankmaleren å speedometer på 520 96 mod. tankmåler er veldig ustabil, å kan variere 15 - 20 liter etter som hvilken vei jeg svinger. Speedometer kommer å går, noen ganger stemmer det, andre ganger viser det halv fart, mens somregel ligger det på 0. har hørt det går på abs sensoren på venstre bak hjul? stemmer det? trur jeg har noen gående sensorer til abs. siden denne ikke fungerer:) På forhånd takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 16, 2012 Rapporter Share Skrevet November 16, 2012 Alltid jævelig dårlig svar på den sia her! ubrukelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 16, 2012 Rapporter Share Skrevet November 16, 2012 (endret) Alltid jævelig dårlig svar på den sia her! ubrukelig! Javel? Det har gått mindre enn tre timer fra du laget tråden til du begynner å klage. Da må du ta i betraktning at veldig mange fortsatt er på jobb og derav ikke er her på forumet - for å hjelpe deg. Inntil de som vet og kan svare logger på så finnes det en søkefunksjon du kan bruke og gjerne få noen tips... http://www.bilforumet.no/bilmerker/bmw/5-serien-e12-e28-e34-e39-e60-e61-f07-gt-f10-f11/153961-problem-ned-hjulfoler.html http://www.bilforumet.no/bilmerker/bmw/5-serien-e12-e28-e34-e39-e60-e61-f07-gt-f10-f11/43181-maler-dings-pa-kardangen.html Endret November 16, 2012 av Quattro73 Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 16, 2012 Rapporter Share Skrevet November 16, 2012 Alltid jævelig dårlig svar på den sia her! ubrukelig! Jeg blir litt lei meg sånne innlegg, helt til jeg kommer på at slik uvennlighet kun er iboende mennesker som ikke har det så godt med seg selv. Det er greit at man tar opp laber aktivitet, men måten du gjør det på er destruktiv og dreper kun lysten til de resterende av oss i samfunnet som gratis og frivillig ønsker bidra når tid, kunnskap og anledning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg