hallvardr Skrevet November 16, 2012 Rapporter Share Skrevet November 16, 2012 Har en 1.8TQ som jeg vil ha litt lavere. Ifølge kodene skal den ha sports understell, men den virker ikke noe lavere enn min forrige 1.8T som ikke hadde det. Jeg bor en plass med mange fartsdumper og bruker bilen en del på ski og surfeturer der en må kjøre en del i ulendt terreng så kan ikke ha den så veldig lav. Har kikket på eibach sine fjærer og på siden deres er det eneste alternativet 30mm, så da lurer jeg på om det vi se bra ut, eller om 40mm ser mye bedre ut. Er det noen som har bilder av biler med 30 eller 40mm som en kan sammenligne. legger med 2 biler med senkefjærer som jeg ha funnet selv. første er 30mm [ATTACH=CONFIG]34916[/ATTACH] og 40mm [ATTACH=CONFIG]34917[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 20, 2012 Rapporter Share Skrevet November 20, 2012 Nå er prisene på galvaniserte justerbare senkesett såpass lave at jeg ville vel anbefalt det i stedet for fjærer. Mange opplever at bilen blir høyere foran enn bak på B5 med kun fjærer, og med et justerbart sett kan du heve før vinteren eller hvis du vet at du skal et sted med dårlig terreng. Samt det viktigste, du får akkurat den høyden du selv vil ha :) Just my two cents. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet November 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2012 Ganske fristende, men begynner å bli ganske blakk og har en del bremse deler som må skiftes, så det blir fjærer eller ingen ting for denne gang... Tror jeg går fo eibach 30mm fra tyskland. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weakzor Skrevet November 21, 2012 Rapporter Share Skrevet November 21, 2012 Parts & Retards har justerbart til disse bilene for 2990,- Kurant senkesett, stivt og fint og fint alle høyder :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet November 21, 2012 Rapporter Share Skrevet November 21, 2012 Har et autostyle sett, i begynnelsen var det ganske bra, men nå i det siste så synes jeg det faktisk blir hakket for stivt. Så neste gang blir det bilstein dempere i kombinasjon med H&R fjærer, eventuelt et dyrt justerbart, med mulighet for og justere høyden og hvor stivt det skal være. Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg