Gå til innhold

tüv papir på senkesett

Ranger emnet

invitro

Anbefalte innlegg

Jeg fikk ikke godkjent senkesettet pga at jeg ikke hadde papirer på rattet:D

Og det var til og med mutter som viste bilen:)

Det det hele endte opp med var at mutter måtte hjem og skifte ratt..Hu som ikke kan se forskjell på en Mazda og en Opel:)

Kom tilbake på biltilsynet med orginalrattet på halv åtte og da flira de bare av henne...

Men fikk godkjent settet da..

Da ble jeg skikkelig forbanna..Ellers så har de vært ganske greie synes jeg..

VW Bora 1.8t 2001 mod

til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo

x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil)

x golf gl 1,8 1988 jema

x Ford Sierra 2.0 is vraka

x Fiat Uno Fire 1,0

x Nissan Cherry 1,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by thordarson

Jeg fikk ikke godkjent senkesettet pga at jeg ikke hadde papirer på rattet:D

hehe, fin forklaring. Det senkesettet eg skal selge er et som lå med i golfen eg kjøpte for litt siden (gammle golfen til Jonaldo forresten ;) ) vet ikke hvilken merke fjørene er.

han som eg skal selge det til har kappa fjørene på sin og ville derfor ha det i orden til han skulle inn på kontroll. Mangler bare at eg fin papir på det så kjøper han.

[ ] VW Golf2 Gti 16v 87 mod

[x] VW Golf2 CL 1,6l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kimoajajaj

Fy svarte at det er mulig å være så tværr.. burde ikke være lovt.

Det værste var jo, at jeg var der for å vise rutene på bilen min, jeg ble stoppet av politiet og ilagt bot pga for mørke vinduer i dørene. jeg var aldri på biltilsynet for å vise dekk/felger....

ikke noe som en 5'er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Fire&Ice

Det værste var jo, at jeg var der for å vise rutene på bilen min, jeg ble stoppet av politiet og ilagt bot pga for mørke vinduer i dørene. jeg var aldri på biltilsynet for å vise dekk/felger....

Det som er farlig med de folka.. der tar de deg for alt mulig når de får inn bilen..

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Fire&Ice

Nei er ikke det. Fikk forelegg på 2000kr / 10 dager fengsel i dag, må le litt jeg....

ååå... hva skjedde?? :confused: :confused: :eek:

har forresten fåt tak i papirer på fjørene, det var vist jamex fjører (takker til Beam som ordnet opp)

[ ] VW Golf2 Gti 16v 87 mod

[x] VW Golf2 CL 1,6l

Lenke til kommentar
Del på andre sider