Peltz Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Hei. Noen her som er eller som kjenner noen lakkerere? Jeg skal ha en hel lakkering på bilen, så pris på sånn morro må være med lakk og det hele. Hvis en lakkerer kunne tenke seg å ta det litt sånn på kvelden, så er det helt ok. Pris uten MVA er enda mer ok.. Bilen er en VW Corrado, og den skal lakkes utvendig, delvis innvendig. Ta kontakt snarest. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Mars 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Originally posted by Mazdius Er en som heter Tommy som driver på nede på tangen... skansen. Du kjører inn til venstre etter Ride, så finner du det på baksida der. Jeg kjenner han litt, og har fått bra pris på lakkering av leppe og skjørter. Ehh..hvor blir det da....?? Borte ved Snadderen? Mellom Rema og Snadderen? Har han verksted, tlf nr osv?? Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Mars 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Originally posted by Mazdius Forbi snadderen.. Langt forbi, nesten ved NRK bygget. Ahha! Der ute...men har no nr, eller litt mere navn enn bare Tommy? Har han verksted å gjøre lakking på også? Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Mars 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Originally posted by Mazdius Han har verksted ja, og er veldig dyktig. Skal se om jeg kan få skaffa deg nr.. Sender på PM hvis jeg får tak i. Do it please!! Haster litt også..hva betalte du han for en fanger og det du lakka? Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Mars 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Originally posted by Mazdius Har ikke lakkert noe, men fikk pris på 600 for jobben. Se etter om du finner nr....håper å få lakka bilen rett etter påske... Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg