Gå til innhold

Tips til gode universale mobilholdere til bil? (ikke til vindu)

Ranger emnet

Evelen

Anbefalte innlegg

Hei.

Har akkurat kjøpt meg en ny Honda Civic 2001 i dag og treger dermed en mobilholder.

Er det en ting jeg ikke liker så er det å ha det i vinduet med sugepropp, syns det ødelegger for mye av sikten.

Løsningen i passaten var å ta av sugeproppen og bare lime selve holde-enheten nede med bilstereoen ca midt i bilen.

Men jeg vil vel tro at det finnes noen greie patenter på dette uten å gå løs med superlimet?

Sånn ser bilen ut innvendig:

post-51449-13804854667077_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pleid å bruke en BRODIT adapter som er tilpasset bilen, og så en holder til mobiltelefon på denne.

Har funka kjempefint på diverse biler.

Jeg synes imidlertid ikke at Brodit har noen elegante holdere til akkurat Civic: 2001-2005 - Mobilshoppen.no

Kanskje en selvklebende glatt rund plate (slik som følger med Garmin navigatorer) til å feste sugekopp-holder på kunne være et alternativ.

--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mhm, sto nå litt langt borte ten tlf holderen på civicen ja.

Kom over denne på eBay som så ganske grei ut: New Smart Phone Cell Cradle Holder Smart Gear Car Mount for PMP iPhone Camera | eBay

Ellers ser jeg det jo er mye av sånne sjurt materiale som man bare legger telefonen på, noen erfaring med dette? er litt skeptisk, men ikke prøvd dem.

Må jo takle risting, svinging og bruk liksom.

Denne var jo genial dersom man ikke skal bruke CD-spilleren: http://www.ebay.com/itm/Universal-Smart-Phone-GPS-Car-Mount-CD-Dock-Cell-Holder-/150943912199?pt=PDA_Accessories&hash=item2324f55107

Endret av Evelen
Lenke til kommentar
Del på andre sider