villejan Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Kjørte forbi den på sandsli i dag... holdt på å ta knekken på 4 skoleunger, men faen heller... da hadde den kanskje stoppet og jeg kunne tatt en nærmere kikk... Himmel for en bil! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Jepp. Da har Haakon komt seg helskinnet hjem. CSL'en Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Jaja gratulerer da Haakon.(Hvis du leser dette). Nå kan du vel selge den gamle nedstøvede Camaroen din til meg? Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Originally posted by Mr.Stream Jepp. Da har Haakon komt seg helskinnet hjem. CSL'en Er vel ikke lenge til vi ser deg i en slik Mr.Stream :) Hvor mange M3er (E46ere) er det i Stavangerområdet, jeg har kommet til MINST 3, tror det er 4 stk....... ----------- Uansett gratulerer til haakon, du er tydeligvis en BMW fan og har valgt fra øverste hylle, fantastisk bra valg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Originally posted by Qee Er vel ikke lenge til vi ser deg i en slik Mr.Stream :) Hvor mange M3er (E46ere) er det i Stavangerområdet, jeg har kommet til MINST 3, tror det er 4 stk....... ----------- Uansett gratulerer til haakon, du er tydeligvis en BMW fan og har valgt fra øverste hylle, fantastisk bra valg :D Hvis du skal se meg i en CSL må det flere lottogevinster til. Blir nok en vanlig E46 M3 heller. Det går en del vanlige M3er her i distriktet. To svarte. En mørk grå, en blå og en blå eller grå cab og en styla svart cab. Og et partre sølv. Det er de jeg har fått med meg. Har du sett den blå som står hver dag utenfor ABB på forus. Står rett ved Dolly Dimples. Komplett Hamann styling og 19" originale felgs. Er visst tuna og. Han hadde en rød E36 cab tidligere. den har dama/kona tatt over. Eieren har forøvrig en arm. Lurer på hva som er gjort med giren på M3en. F1 gir bare på den ene siden eller noe slikt? Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 CSL Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Originally posted by V8power Jaja gratulerer da Haakon.(Hvis du leser dette). Nå kan du vel selge den gamle nedstøvede Camaroen din til meg? Takk Ketil!! Jeg stikker kanskje ut til deg på jobben i dag... (Når du leser dette har jeg kanskje allerede vært der). Camaroen er ikke til salgs!:) Siter The ONLY M3 CSL in Bergen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 CSL Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Originally posted by Mr.Stream Jepp. Da har Haakon komt seg helskinnet hjem. CSL'en Stig, det er alldeles korrekt! :) Siter The ONLY M3 CSL in Bergen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 CSL Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Originally posted by villejan Kjørte forbi den på sandsli i dag... holdt på å ta knekken på 4 skoleunger, men faen heller... da hadde den kanskje stoppet og jeg kunne tatt en nærmere kikk... Himmel for en bil! Hvor kjørte du forbi meg på Sandsli??? Jeg merket ikke noe til det, kjører du en usynlig bil kanskje?! :D Jeg regner med at det var DU som holdt på å ta knekken på de ungene... :eek: Siter The ONLY M3 CSL in Bergen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Du må få lagt ut noen biler av denne fantastiske maskinen du har.. Igjen gratulerer, hvis du er en virkelig BMW fan så forstår jeg hvordan følelsen av og eie en M3 CSL må være yodude Kommer vi til og se deg på diverse treff? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 CSL Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Originally posted by Qee Du må få lagt ut noen biler av denne fantastiske maskinen du har.. Igjen gratulerer, hvis du er en virkelig BMW fan så forstår jeg hvordan følelsen av og eie en M3 CSL må være yodude Kommer vi til og se deg på diverse treff? Det ligger bilder på flere steder, bl.a. Bmwguiden... Takk forresten! Jeg er BMW-fan ja! Jeg oppdaget virkelig kjøreglede for ca. 4 år siden! :) Jeg skal på en del av BMWCCN's treff: Frognerseteren, Våler og Rudskogen. Skal også på kjørekurs på "Ringen" i august... :cool: Siter The ONLY M3 CSL in Bergen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Originally posted by M3 CSL Det ligger bilder på flere steder, bl.a. Bmwguiden... Takk forresten! Jeg er BMW-fan ja! Jeg oppdaget virkelig kjøreglede for ca. 4 år siden! :) Jeg skal på en del av BMWCCN's treff: Frognerseteren, Våler og Rudskogen. Skal også på kjørekurs på "Ringen" i august... :cool: Virker som nuerburgring vil være et høydepunkt, har selv en onboard cam film fra en M3 som kjører en runde på nuerburgring (stikkord er vilt). Hvis du er int. i den kan jeg alltids sende den. (litt tørtrening foran TVn :D) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet April 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Originally posted by M3 CSL Hvor kjørte du forbi meg på Sandsli??? Jeg merket ikke noe til det, kjører du en usynlig bil kanskje?! :D Jeg regner med at det var DU som holdt på å ta knekken på de ungene... :eek: Hørte du ikke jeg gliste i det jeg kjørte forbi deg...? jeg kom mot deg, så "kjørte forbi" deg er ikke helt feil! Grattis med ny bil. Fin var den hvertfall! Skulle vært vasket! Kanskje jeg får være en flue i baksetet en gang? Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Vælkommen til forumet Haakon. Takker nok en gang for at du gadd å ringe meg slik at jeg fikk se vidunderet ditt. Og ikke minst ta noen bilder. Lurer på hvor mange bilder det er tatt av bilen si til nå. Sikkert ikke lite nei. Fikk du spylt av bilen da du kom hjem? så sikkert ikke helt ren ut i slutten:D Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 CSL Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Originally posted by villejan Hørte du ikke jeg gliste i det jeg kjørte forbi deg...? jeg kom mot deg, så "kjørte forbi" deg er ikke helt feil! Grattis med ny bil. Fin var den hvertfall! Skulle vært vasket! Kanskje jeg får være en flue i baksetet en gang? Når du sier, så synes jeg at jeg hørte noe slafsing, eller sikling kanskje?! ;) Takk for det du! Bilen kan ikke vaskes ennå! Om ÉN uke er jeg klar med svampen! P.g.a. at DITEC-behandlingen må herde i 14 dager, er det ikke annet å gjøre! :( Bare gi deg til kjenne du, så får vi se hva som skjer... :) Siter The ONLY M3 CSL in Bergen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 CSL Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Originally posted by Mr.Stream Vælkommen til forumet Haakon. Takker nok en gang for at du gadd å ringe meg slik at jeg fikk se vidunderet ditt. Og ikke minst ta noen bilder. Lurer på hvor mange bilder det er tatt av bilen si til nå. Sikkert ikke lite nei. Fikk du spylt av bilen da du kom hjem? så sikkert ikke helt ren ut i slutten:D Takk Stig! Du hjalp jo meg med den Pioneer'en, så det var det minste jeg kunne gjøre for deg! Apropos, jeg sender deg en mail, har et spm. til deg! Det er tatt en god del bilder ja... :) Jeg har ikke tallet! Siter The ONLY M3 CSL in Bergen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg