Gå til innhold

Nå er den her....m3csl i Bergen...

Ranger emnet

villejan

Anbefalte innlegg

Originally posted by M3 CSL

Takk Stig! Du hjalp jo meg med den Pioneer'en, så det var det minste jeg kunne gjøre for deg! Apropos, jeg sender deg en mail, har et spm. til deg!

Det er tatt en god del bilder ja... :) Jeg har ikke tallet!

Pioneeren ja. kollegaen på jobben er meget fornøyd med den. Faren hans bestilte også en, men bilen han har bestilt kan ikke ha en slik spiller i. BMW E60 520i.

Tør du levere fra deg bilen hos BRS Bergen da?;) Neida. De er sikkert flinke der også.

Hvis vi får inn en dyr og spesiell hos oss, er det sjefen som tar på seg ansvaret med montering og slikt. Hadde nettopp en Ferrari 550 Maranello inne til oppgradering av anlegget. Han er stamkunde og har hatt EN DEL Ferrarier opp igjennom. Bare en som han ikke har fått oppgradert annlegget i. En 360 Modena.

Hadde inne en frekk bil i dag som vi monterte Guard System i. En Mittibushen 3000GT med masse styling og knæsj. Skikkelig tøff.

Stig Johansson

Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr.Stream

Pioneeren ja. kollegaen på jobben er meget fornøyd med den. Faren hans bestilte også en, men bilen han har bestilt kan ikke ha en slik spiller i. BMW E60 520i.

Tør du levere fra deg bilen hos BRS Bergen da?;) Neida. De er sikkert flinke der også.

Hvis vi får inn en dyr og spesiell hos oss, er det sjefen som tar på seg ansvaret med montering og slikt. Hadde nettopp en Ferrari 550 Maranello inne til oppgradering av anlegget. Han er stamkunde og har hatt EN DEL Ferrarier opp igjennom. Bare en som han ikke har fått oppgradert annlegget i. En 360 Modena.

Hadde inne en frekk bil i dag som vi monterte Guard System i. En Mittibushen 3000GT med masse styling og knæsj. Skikkelig tøff.

Var det den 3000GT med prøveskilter?

[edit] siden vi snakker om sportsbiler, sett den der NSXen med prøveskilter..

[edit_2] han med de ferrariene er vel ikke tilfeldigvis en veldig aktiv medlem i ferrariklubben på bryne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Qee

Var det den 3000GT med prøveskilter?

[edit] siden vi snakker om sportsbiler, sett den der NSXen med prøveskilter..

[edit_2] han med de ferrariene er vel ikke tilfeldigvis en veldig aktiv medlem i ferrariklubben på bryne?

Nei den var på KF skilter hvis jeg ikke husker helt feil. Hadde noen importtuning.no? klister på. Knall rød. En svær vinge, og Blitz 18"ere. Og en sinnsyk bakpotte. Så ut som et heftig DLSanlegg i den og. Sinnsykt tøff.

Han med Ferrarien er sjefen sjøl på HiTech. En eldre kar med masse pæng.

Stig Johansson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei den var på KF skilter hvis jeg ikke husker helt feil. Hadde noen importtuning.no? klister på. Knall rød. En svær vinge, og Blitz 18"ere. Og en sinnsyk bakpotte. Så ut som et heftig DLSanlegg i den og. Sinnsykt tøff.

Han med Ferrarien er sjefen sjøl på HiTech. En eldre kar med masse pæng.

Åja, var det ikke han som hadde Viper`n da? (Vett hvem det er men gidder ikke nevne navnet her da...

) , tror det er en som heter Geir som har viperen nå..

PS var det HiTech eller Hytor.... ett eller annet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Qee

Åja, var det ikke han som hadde Viper`n da? (Vett hvem det er men gidder ikke nevne navnet her da...

) , tror det er en som heter Geir som har viperen nå..

PS var det HiTech eller Hytor.... ett eller annet..

Har ikke peiling. Har aldri sett hverken mann eller bil før.

Han me fellalien er høvding på HITECH..

Stig Johansson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja d har han. Men kona hans er det værre med når det gjelder bilsmak. Hun hadde en BMW 5serie. Så skulle hun ha ny bil. Og hun fikk velge selv. Hvet du hva hun kjøpte? SMART!!!!!!!!! HAHAHAHAHA: Mannen blei dritsur. KNIIS!!!

Stig Johansson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja d har han. Men kona hans er det værre med når det gjelder bilsmak. Hun hadde en BMW 5serie. Så skulle hun ha ny bil. Og hun fikk velge selv. Hvet du hva hun kjøpte? SMART!!!!!!!!! HAHAHAHAHA: Mannen blei dritsur. KNIIS!!!

hehe, sett Smarten som står utfor Holst & Hauge bak med verkstedet?, er montert Turbotrykkmåler og diverse på dashbordet på den, vett ikke om det er standard men den ser hvertfall ut som en gokart som er lovlig på vei....

Hehe tror ikkje jeg heller hadde blitt glad dersom dama hadde valgt Smart fremfor, ja fremfor det meste lol

[edit] ut på byn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Qee

hehe, sett Smarten som står utfor Holst & Hauge bak med verkstedet?, er montert Turbotrykkmåler og diverse på dashbordet på den, vett ikke om det er standard men den ser hvertfall ut som en gokart som er lovlig på vei....

Hehe tror ikkje jeg heller hadde blitt glad dersom dama hadde valgt Smart fremfor, ja fremfor det meste lol

[edit] ut på byn :D

Nope. Ytterst skjelden jeg er hos Bertel. Feil bilmerke:D

Godt sambisen min helst vil ha BMW. Z3 eller Z4. Og hun synes at X5en bare er dritrå. Men blir nok en Polo når vi får råd til bil nr. 2. Vil ikke kalle Sirrævaen hennes for bil nr. 2 da. hehe. Fremkomstmiddel til jobb bare.

Stig Johansson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...