Jokke2k Skrevet November 22, 2012 Rapporter Share Skrevet November 22, 2012 Som overskrift, finnes det en head-unit/spiller som er mindre enn 1din? Bruker ikke cd lenger, og har lagt en ny plate der cd spiller stod tildligere. Ønsker noe som kan skjules og bare styres med en iPod eller telefon. Tips ønskes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 22, 2012 Rapporter Share Skrevet November 22, 2012 Iphone direkte til forsterker funker vel ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke2k Skrevet November 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2012 Okei. Hvilken tilkobling må brukes? Har 2 forsterkere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 22, 2012 Rapporter Share Skrevet November 22, 2012 Aux til rca feks :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke2k Skrevet November 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2012 Hvordan blir det da, må jeg ha en forgrener fra en til tre aux? Hvordan blir det med signal til forsterker forhold til sub og lyd kvalitet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 22, 2012 Rapporter Share Skrevet November 22, 2012 Kva slags forsterkere har du? Er jo greit å ikkje dele signalet for mykje. Du har kanskje line out på 1 eller 2 forsterkere. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke2k Skrevet November 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2012 (endret) Det vet jeg faktisk ikke. Det er forrige eier som bygde anlegget. Hvis jeg har forstått det rett er det en 4 kanals forsterker til frontsett og høyttalere bak, samt en monoblokk til subbene. Har da 3 par rca til spiller. Funnet en løsning. Handler en audio control fra statene. Endret November 22, 2012 av Jokke2k Løsning funnet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg