hblaks Skrevet November 24, 2012 Rapporter Share Skrevet November 24, 2012 Hei! har en passat 1.9tdi 2001 mod. Dette er 131 hesteren. Har et problem med at den fusker på ca. 1300-1400 rpm. Hvis jeg kjører i nedover bakke i f.eks 3.gir og havner på dette turtallet lugger bilen,det samme skjer ved fartsreduksjon mot kryss/rundkjøring. Jeg kan også provosere det fram selv ved kjøring på dette turtallet(verst i lave gir). Vet at jeg har en eksos lekkasje på fleksirøret rett etter turboen,kan dette være problemmet??. Eller er det noen som vet hva som er problemmet??. Takk på forhånd :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hblaks Skrevet November 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2012 skrev feil i tråden..det er en 2001 mod!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet November 24, 2012 Rapporter Share Skrevet November 24, 2012 Prøv å ta en diagnose test på bilen, Har du ikke noe som kan gjøre det så kjøp kabel og program. (vagcom) Står mye om det på forskjelige linker. her selger dem det Vag Com 409.1 / VCDS-Lite er billigere å bestille det fra ebay.. alt du må ha er en laptop.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hblaks Skrevet November 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2012 er ikke lenge siden jeg kjøpte bilen, han som jeg kjøpte bilen av tok diagnose rett før salg men ingen feil kom fram... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 24, 2012 Rapporter Share Skrevet November 24, 2012 Slike problemer skyldes gjerne EGR-feil, at den lugger på lavere turtall men avtar ved gasspådrag. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg