Hillmeister Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Som topic sier, hvordan får jeg av trekket ??? Siter Tja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW4 Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Slet med det samme selv, så ga faen, men vet nå, må bare skru ut de torx'ene i bunn, og der det måtte være torx, lurer på om det er noen inni der du drar inn til døra, så må du lirke en skrutrekker inni mellom trekket og "døra" og få løsnet de klipsene med å lirke forsiktig med skrutrekkeren. Prøv eller så kan jeg sjekke i en sånn bok jeg har hvis du ikke får til, det var dette jeg kom på i farten... Siter X: 2002 Yamaha R6 X: 2000 Golf X: 1999 Audi TT X: 2000 Golf 4 Jubileum X: 1998 Golf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hillmeister Skrevet Mars 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Har fått løsna de pluggene som holdt trekket, men den sitter fast i håndtaket også, er der jeg sliter litt... takker for svar Siter Tja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 På håndtaket sitter det en list som er plugget på plass. Sett ett flattjern mellom og bend forsiktig ut. Sitter to skruer bak. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hodetunderarmen Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Det er tre skruer under, vipp bak den gummien som er akkorat der du drar når du lukker døra, vipp da forsiktig opp konsollen med hantaket ved å vippe rundt hele. da kommer det fram noen skruer du må skru ut, tror det er tre. så må du skru ut en stjerne skrue helt oppe ved diskanten på siden inn mot bilen når døra er vidåpen. Da kan du løfte dekslet opp mot himmelen, når den er løs må du løsne vaieren som opner døra. ledningene er plugget i så de er bare å løsne , voila!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hillmeister Skrevet April 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 der var trekket av....takker og bukker for svar:) Siter Tja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg